باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جایگزین عبدالکریم حسن یک گزینه جدید به لیست خود اضافه کرد.

باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع چپ به جای حسن عبدالکریم از مدت ها قبل با عطیه الله بازیکن مراکشی در حال مذاکره است اما هنوز موفق نشده تا با این بازیکن به توافق برسد. رقم رضایتنامه این بازیکن بالاست و به همین دلیل مذاکرات ادامه دارد اما این روزها به باشگاه پرسپولیس یک بازیکن اهل بولیوی که ملی پوش است و ۲۲ سال سن دارد هم معرفی شده است.

مسئولان این باشگاه مذاکره با این بازیکن هم آغاز کرده اند اما کدام یک از این بازیکنان به پرسپولیس نزدیک تر باشند هنوز مشخص نیست.

بعد از عطیه‌الله جدی ترین گزینه برای جانشینی عبدالکریم حسن، مارسلو سوارس مدافع چپ تیم ملی بولیوی که متولد سال ۲۰۰۱ است و تنها 22 سال سن دارد. گزینه ای که پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند و در صورت منتفی شدن حضور یحیی مراکشی طی روزهای آینده این بازیکن جوان را به خدمت می‌گیرند.

مارسلو هیچگاه بیرون از کشورش بازی نکرده و در حال حاضر عضو تیم ملی کشورش است و ۶ بازی ملی هم در کارنامه او دیده می‌شود. این بازیکن که در ترنسفر مارکت ارزشی در حدود ۸۰۰ هزار دلار دارد، گزینه ای ارزان تر برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و به لحاظ قیمت قابل مقایسه با یحیی عطیه الله نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)