مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان، گفت: به هواداران قول می‌دهم برای موفقیت در فصل جدید با تمام توان جنگیم.

گولسیانی پس از خروج از باشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با افتخار زیادی قرارداد را با باشگاه پرسپولیس امضا کردم. می‌دانید که چقدر تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم من را دوست دارم. همه می‌دانند که من مرد حرفم هستم و وقتی که قولی بدهم، سر قولم می‌ایستم؛ به همه هواداران قول می‌دهم که نهایت سعیم را بکنم که جام حذفی و لیگ را ببریم و در آسیا هم همین‌طور، باید ببینیم چه پیش می‌آید، اما نهایت سعی خودم را خواهم کرد.

او در خصوص تغییر کادرفنی پرسپولیس و حضور گاریدو در این تیم گفت: دیروز با آقای گاریدو صحبت کردم و ایشان را دیدم. تا حالا تمرینی با ایشان نداشتم اما در روزهای آینده احتمالا تمرینات گروهی داشته باشیم. صحبت‌هایمان در حد معرفی‌های اولیه بود، ولی امیدوارم ایشان در کار حرفه‌ای خودشان موفق باشند، چون مربی باسابقه و مشهوری هستند. با فلسفه‌ای که ایشان دارند، مطمئنم موفق می‌شوند و بهترین‌ها را برایشان آرزو می‌کنم.

مدافع پرسپولیس همچنین در خصوص رقابت با حسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع این تیم در فصل گذشته گفت: رقابت خیلی تنگاتنگی بود. همه جا همین‌طور است. نتایج نشان می‌دهد که همه چیز خوب بوده است.

او با اشاره به تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی عنوان کرد: برای مرتضی خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم که قرارداد بست. برگشت او آسان نبود، چون مصدومیتش جدی و شدید بود. او یک بازیکن حرفه‌ای است و مطمئنم خوب خودش را نشان می‌دهد و برمی‌گردد. دفاع‌هایی قوی داریم و امیدوارم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم.

او درخصوص حضورش در مسابقات یورو گفت: تجربه بسیار منحصر‌به‌فردی برای من بود. بالاترین رده مسابقاتی بود که من در آن شرکت داشتم و ممکن است بازیکنی در کل عمرش یک بار بتواند در این مسابقات شرکت کند.

او در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: من برابر اسپانیا، پرتغال، ترکیه و چک بازی کردم و در نهایت از عملکرد خودم راضی هستم، اما باید بگویم از پرسپولیس ممنونم.

گولسیانی تاکید کرد: من در پرسپولیس بازی کردم که توانستم خودم را نشان بدهم و به خاطر پرسپولیس بود که به تیم ملی کشورم رسیدم

گئورگی گولسیانی درباره جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر گفت: این بازیکنان مثل اعضای خانواده من در تیم بودند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. فوتبال اینطور است، بعضی‌ها می‌آیند و بعضی‌ها می‌روند.

او ادامه داد: مطمئنم باشگاه بیشترین سعی خود را می‌کند که بازیکن جایگزین بیاورد. باشگاه قبلا هم این کار را کرده است و جایگزین‌های خوبی گرفته است.

گولسیانی همچنین عنوان کرد: مهم‌ترین چیز، خود تیم و موفقیت تیم است. همه جا همین‌طور است. مطمئنا مقداری زمان خواهد برد. باید با تیم بازی کنم و ببینم شرایط چطور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)