مرجع خبری پرسپولیس : مدتهاست براي بازگشت به پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌كند و حالا حاضر است به هر قيمتي و تحت هر شرايطي به عضويت اين تيم در آيد حتي به قيمت نيمكت‌نشيني و ذخيره شدن عليرضا حقيقي.

 

عملكرد خوبت در مسابقات فصل گذشته باعث شد تا براي فصل آينده مورد توجه چند تيم مطرح ليگ از جمله پرسپوليس قرار بگيري. بحث حضورت در اين تيم تا چه حد جدي است؟

 

 

 

اواخر هفته گذشته بود كه به پيشنهاد آقاي كاشاني در باشگاه پرسپوليس حضور پيدا كردم و طي اين نشست صحبت‌هاي اوليه و مقدماتي را انجام داديم.

 

در اين جلسه مقرر شد چه زماني مذاكرات نهايي را انجام دهيد؟
قرار شد آقاي كاشاني چند روز پس از آن جلسه، تاريخ نشست بعدي را به من اعلام كنند ولي تاكنون هيچ تماسي از سوي ايشان با من گرفته نشده است.


شايد مبلغ درخواستي‌ات مورد قبول مسوولان اين باشگاه واقع نشده است؟
باور كنيد من در آن جلسه‌اي كه با آقاي كاشاني داشتم نه براي ايشان شرط گذاشتم و نه حرفي از پول زدم.

 

پس برعكس خيلي از بازيكنان مسايل مالي براي تو چندان مهم و حايز اهميت نيست؟
چون صحبت از پرسپوليس است حرف پول را نمي‌زنم. مطمئنا اگر پاي مذاكره با تيم ديگري مي‌نشستم مسايل مالي را در اولويت قرار مي‌دادم.

 

يعني بازگشت دوباره به پرسپوليس تا اين حد برايت اهميت دارد؟
بله. در اين مدتي كه از پرسپوليس دور بودم، بارها در مصاحبه‌هايم عنوان كردم كه دوست دارم دوباره به اين تيم بازگردم و قطعا براي بازيكني كه براي بازگشت به تيم محبوبش لحظه‌شماري مي‌كند، مسايل مالي نمي‌تواند ارزش چنداني داشته باشد.
فصل گذشته تمام تمركزم را معطوف فوتبال كردم و حتي روزهايي كه تمرينات تيم تعطيل بود، به جاي اينكه كنار خانواده‌ام باشم و استراحت كنم، به صورت اختصاصي تمرين مي‌كردم تا خيلي زودتر به روزهاي اوجم بازگردم. خوشبختانه هم به هدفي كه مدنظرم بود دست پيدا كردم و با درخشش در تيم راه‌آهن، نه تنها توانستم شانس دعوت به تيم ملي را پيدا كنم، بلكه زمينه بازگشتم به پرسپوليس هم در آستانه فراهم شدن است.


پس حاضري به هر قيمتي كه شده به اين تيم بازگردي؟
پرسپوليس را دوست دارم و اين تيم را خانه خودم مي‌دانم و براي حضور دوباره در آن لحظه‌شماري مي‌كنم.

 

حتي به قيمت اينكه نيمكت‌نشين و ذخيره عليرضا حقيقي شوي؟!
مگر شما به توانايي‌هاي من شك داريد كه از همين حالا من را نيمكت‌نشين تلقي مي‌كنيد؟

 

به توانايي‌هاي تو شك نداريم ولي اينطور كه شنيده‌ايم عليرضا حقيقي حين تمديد قراردادش با پرسپوليس براي مسوولان باشگاه شرط گذاشته و عنوان كرده كه فصل آينده خودش بايد دروازه‌بان اول تيم باشد!
بعيد مي‌دانم اين قضيه صحت داشته باشد. چند سال است كه در اين فوتبال حضور دارم و مطمئن هستم كه هيچ مدير و سرمربي حاضر به قبول يك چنين شرطي نمي‌شود، خصوصا مدير و سرمربي تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال و پرسپوليس.
اين تيم‌ها مكاني براي رقابت‌ بازيكنان بزرگ و مطرح به حساب مي‌آيند و وجود همين رقابت‌هاست كه باعث شده آنها به پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران تبديل شوند. همان سالي كه در پرسپوليس حضور داشتم،‌ در اين تيم چهار گلر خوب وجود داشت كه در اين ميان توانستم در رقابت با ساير گلرها موفق شوم و خودم را به دروازه‌بان اول تيم تبديل كنم. از رقابت كردن ترسي ندارم چون از توانايي‌ها و پتانسيل خودم شناخت دارم.

 

پس با اين اوصاف حتي اگر يك چنين قضيه‌اي هم صحت داشته باشد، باز هم به پرسپوليس مي‌روي؟
بله. حتي اگر حقيقي چنين شرطي را مطرح كرده باشد باز هم به پرسپوليس مي‌روم و نيمكت‌نشيني و ذخيره شدن اين دروازه‌بان را هم قبول مي‌كنم چون مطمئن هستم در رقابت كم نمي‌آورم و پس از مدتي خودم را به عنوان دروازه‌بان اول تيم معرفي مي‌كنم.


به جز پرسپوليس، از چه تيم‌هاي ديگري پيشنهاد داري؟
از چند تيم شهرستاني با پيشنهادات خوبي مواجه شدم، ولي فعلا مذاكراتم با هيچ يك از آنها را جدي نكرده‌ام و منتظر تماس آقاي كاشاني هستم. به احترام ايشان تا آخر هفته منتظر مي‌مانم و اگر تماس نگرفتند آن زمان به ساير پيشنهاداتم فكر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)