مربی تیم پرسپولیس می‌گوید برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم تختی ظلم آشکار به این باشگاه است.

مهرداد خانبان مربی تیم پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان باشگاه برای انجام امور مربوط به قرارداد، در گفت‌وگویی با خبرنگاران شرکت کرد و در ابتدا گفت: برای کارهای قراردادی و صحبت‌وهای نهایی آمدیم. صحبت‌های شفاهی انجام شده بود و برای طی پروتکل اداری آمدیم و تمدید قرارداد انجام شد.

او با اشاره به شروع تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خوب است و پیش می‌رود. برخی بچه‌ها جدا شدند و بعضی نفرات آمدند و شرایط جدیدی است. در مجموع در مسیر صحیحی قرار داریم.

دستیار گاریدو در مورد اردوی خارجی سرخپوشان عنوان کرد: صحبت از ترکیه است و جزئیات را باشگاه اعلام خواهد کرد و احتمالا فردا عازم هستیم. امیدوار هستیم در هر چهار جام موفق عمل کنیم و جام کسب کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم تختی توضیح داد: متاسفانه مشکلات زیرساختی از گذشته وجود داشته و به این سادگی برطرف نخواهد شد. نیاز به یک همت جمعی دارد و از بزرگترین مسئولان باید ورود کنند. ظلم به پرسپولیس است که با حداقل هوادار در استادیوم تختی بازی کنند. همانطور که آقای درویش گفتند، معدن و صنعت حامی پرسپولیس نیستند و تنها برند و هواداران باشگاه، حامی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)