تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم دسته سومی اکسین تهران به برتری رسید.

پرسپولیس امروز در سومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم اکسین تهران رفت و در پایان بازی نتیجه ۱۳ بر صفر به پیروزی رسید.

علی علیپور (۲ گل)، یاسین سلمانی (۲ گل)، وحید امیری، سروش رفیعی، ایوب العملود، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی ( پنالتی)، فرشاد احمدزاده، محمد بادپا، یعقوب براجعه و ابوالفضل بابایی گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

پرسپولیس در نیمه نخست این مسابقه با ترکیب؛ مهرشاد اسدی، ایوب العملود، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی و علی علیپور به میدان رفت.

این نیمه با گل‌های علی علیپور (۲ گل)، یاسین سلمانی (۲ گل)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (پنالتی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، ایوب العملود، وحید امیری و فرشاد احمدزاده ۱۰ بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم نیز با ترکیب؛ امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، سهیل صحرایی، یعقوب براجعه، عرفان ملاپور، سینا اسدبیگی، علیرضا عنایت‌زاده، سمیر حبوباتی، حسین حاجی‌زاده، محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در میدان حضور پیدا کرد.

در این نیمه نیز پرسپولیس سه گل دیگر به ثمر رساند. محمد بادپا، یعقوب براجعه و ابوالفضل بابایی زننده گل‌های یازدهم تا سیزدهم پرسپولیس بودند تا سرخپوشان این بازی را ۱۳ بر صفر برنده شوند.

امید عالیشاه، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و عیسی آل‌کثیر به دلیل مصدومیت و همچنین گولسیانی در این بازی غایب بودند و اختصاصی تمرین کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)