الکسیس گندوز اعلام کرد زودتر از ۲ شهریور نمی‌تواند به پرسپولیس ملحق شود.

روز گذشته در مورد روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با الکسیس گندوز خبر آمد که این دروازه بان ملی پوش الجزایری اعلام کرد مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد اما ۲۰ روز دیگر می‌تواند در خدمت تیم جدیدش باشد. به همین دلیل مدیران پرسپولیس تلاش کردند تا این مدت را کوتاه تر کنند و حداکثر تا دو هفته دیگر، این دروازه‌بان را در اختیار داشته باشند. اما شب گذشته و در آخرین مذاکراتی که بین دو طرف انجام شد گندوز اعلام کرد زودترین زمانی که می‌تواند به جمع سرخ پوشان ملحق شود روز ۲ شهریور است، یعنی بیش از ۲۰ روز دایگر.

این درحالی است که لیگ برتر روز ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و پرسپولیس پس از رویارویی با ذوب آهن در تهران در هفته دوم بازی حساس با تراکتور را باید در تبریز برگزار کند. دیداری که روز پنج شنبه ۱ شهریور برگزار می‌شود و گندوز قرار است یک روز بعد از این بازی به جمع سرخ پوشان ملحق شود. از سوی دیگر اگر قرار باشد این دروازه‌بان روز ۲ شهریور به پرسپولیسی‌ها ملحق شود عملا نمی‌تواند ۳ روز بعد یعنی روز ۵ شهریور مقابل فولاد در تهران به میدان برود و عملا با این تاریخ پرسپولیس در سه بازی حساس خود در آغاز لیگ ۲۳ باید از امیررضا رفیعی بهره ببرد که کار بسیار پر ریسکی است.

اعلام زمان جدید این دروازه بان عملا جذب او را کنسل کرد تا سرخ پوشان به دنبال جذب یک گزینه دیگر باشند. درویش با بیان این مطلب اعلام کرد گاردیو دو دروازه بان خارجی دیگر را برای مذاکره به باشگاه معرفی کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)