مرجع خبری پرسپولیس : رضايي گفت: در نبود بازيكنان ملي‌پوش، كار پرسپوليس سخت است.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز اين تيم درباره شرايط سرخ‌پوشان اظهار كرد: مشكل خاصي وجود ندارد. در حال تمرين هستيم و ملي‌پوشان‌مان هم در اتريش به سر مي‌برند. طبيعي است كه كار سخت باشد.


ان‌شاءالله كه بازيكنان ملي‌مان بيايند و بتوانيم دور هم تمرين‌هاي خوبي برگزار كنيم و در نهايت فصل خوبي را آغاز كنيم.

 

 

رضايي درباره استيلي گفت: استيلي مربي‌اي است كه نظم و انضباط در كار او حرف اول را مي‌زند، بعد هم رفاقت و نتيجه‌گيري و شاد كردن دل هواداران هدف اوست.


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا دلت براي علي دايي تنگ نشده بود، گفت: من دلم براي همه بازيكنان و هواداران تنگ شده بود.


وي درباره بازيكناني كه پس از گرفتن يك پول كلان خود را گم مي‌كنند و دست به حركات عجيب در جامعه مي‌زنند، گفت:‌ فوتبال ورزشي است كه در آن معروف شدن و محبوبيت و پول زياد، در آن نقش مهمي دارد. بازيكني كه پول زياد مي‌گيرد بستگي دارد كه چگونه از اين پول استفاده كند. هر كسي زندگي شخصي‌اش به خودش مربوط مي‌شود. هر كسي كه سالم‌تر زندگي كند عمر فوتبالش بيشتر مي‌شود و هر كسي هم كه به راه خلاف كشيده شود طبيعتا عمر فوتبالش كمتر مي‌شود.


رضايي گفت: من اعتقاد دارم كه تنها كساني كه فوتبال بازي كرده‌اند مي‌توانند درباره فوتبال نظر دهند. كسي كه بداند بازيكن چقدر زحمت مي‌كشد، چقدر تا صبح به خاطر درد نمي‌خوابد، چقدر شب‌ها تا صبح درد مي‌كشد و چقدر از خانواده‌اش دور است. من به عينه اين را مي‌بينم كه بيشتر بازيكناني كه پول مي‌گيرند به خانواده خود كمك مي‌كنند و كارهاي خوبي انجام مي‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)