باشگاه پرسپولیس برای جانشینی سنگربان پرحاشیه خود به سراغ یک گزینه جدید رفته است.

سرخ‌پوشان در شرایطی که کمتر از ۲۰ روز به شروع بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مانده هنوز نتوانسته‌اند برای قفس‌ توری خود گزینه مناسبی را جذب کنند و در چنین شرایطی راهی اردو ترکیه نیز شده‌اند. در این بین اما گفته می‌شود سرخ‌پوشان برای جانشینی بیرانوند به سراغ یک گزینه جالب رفته‌اند.

هلتون لیتی سنگربان ۳۳ ساله و برزیلی گزینه جدید سرخ‌پوشان برای قفس توری این تیم است. این سنگربان برزیلی فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه و در تیم آنتالیااسپور به میدان رفته و بعد از انجام ۵۲ بازی از این تیم جدا شده و اکنون بازیکن آزاد است. لیتی سابقه بازی با لباس بنفیکا پرتغال را در کارنامه خود دارد. وی همچنین سابقه حضور در بواویشتا پرتغال و بوتافوگو برزیل را نیز در کارنامه خود دارد.

از طرفی گفته می شود دروازه بان جدید پرسپولیس طی روزهای آینده در ترکیه به اردوی پرسپولیس اضافه می شود.

شنیده شده اصرار باشگاه پرسپولیس به مذاکره ادامه دار با باشگاه بلوزداد الجزایر و الکسیس گندوز دروازه بان الجزایری این تیم بالاخره نتیجه داد و این دروازه بان در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار دارد.

شاید در نگاه اول اینکه باشگاه الجزایری اعلام کرد زودتر از 2 شهریور نمی تواند با گندوز قطع همکاری کند، پیش بینی ها به این سمت و سو رفت که باشگاه پرسپولیس قید جذب او را بزند و جالب این که سرخ پوشان برای این که زمان را از دست ندهند با یک گزینه برزیلی هم مذاکره کردند اما همچنان مذاکرات خود را با باشگاه بلوزداد الجزایر و خود گندوز ادامه دادند و درنهایت موفق شدند رضایت هر دو را برای انتقال به موقع جلب کنند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس پس از توافق های انجام شده، شب گذشته نامه نگاری های لازم را با باشگاه بلوزداد الجزایر انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد الکسیس گندوز طی دو روز آینده در همان اردوی ترکیه به کاروان پرسپولیس ملحق خواهد شد.

باید دید در نهایت گلر الجزایری به پرسپولیس می پیوندد یا دروازه بان جدید سرخپوشان برزیلی خواهد بود.

ویدیویی خلاصه عملکرد هلتون برزیلی را در زیر می توانید تماشا کنید:

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)