در حالی که سرخابی‌های پایتخت قصد میزبانی در ورزشگاه تختی را داشتند، باتوجه به فراهم نشدن شرایط ورزشگاه تختی برای ۳ هفته ابتدایی، پرسپولیس و استقلال باید از میان ورزشگاه امام خمینی اراک و سردار آزادگان قزوین یکی را برای میزبانی انتخاب کنند.

پرسپولیس و استقلال که به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی نمی توانند آنجا میزبانی کنند، ورزشگاه تختی را جایگزین آزادی کردند. داوود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها و علی جوادی مدیر کل ورزش استان تهران اعلام کردند که ورزشگاه تختی تا زمان شروع لیگ در دسترس پرسپولیس و استقلال قرار خواهد گرفت اما مشکل پیش‌روی این تصمیم، همانطور که مدیرکل ورزش استان تهران اعلام کرده بود، پرداخت نشدن ۳۵ میلیارد تومان سهم دو باشگاه برای استانداردسازی تختی است.

این اتفاق رخ نداد و حالا که ورزشگاه تختی به دلیل مشکلات زیر ساختی ازجمله چمن ورزشگاه سه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در دسترس سرخابی‌ها نخواهد بود و دو تیم تهرانی باید به دنبال ورزشگاه دیگری برای میزبانی مقابل حریفان خود باشند.

با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی و تختی، پرسپولیس و استقلال باید برای میزبانی مقابل رقبای خود در سه هفته نخست لیگ برتر از میان ورزشگاه امام خمینی اراک و سردار آزادگان قزوین یکی را انتخاب کنند و تا پایان هفته به صورت رسمی اعلام کنند. این در حالی است که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد را به عنوان ورزشگاه دومشان اعلام کرده بودند اما به نظر نمی‌رسد که این ورزشگاه وارد چرخه لیگ برتر شود.

طبق برنامه هفته اول لیگ بیست و چهارم، پرسپولیس میزبان ذوب آهن و استقلال مهمان شمس آذر است که باتوجه به برگزاری دیدار استقلال – شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، پرسپولیس باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ذوب آهن برود در نتیجه احتمالا استقلال ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و پرسپولیس ورزشگاه امام خمینی را به عنوان میزبان دیدارهای سه هفته ابتدایی‌شان اعلام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)