باشگاه بیکوز اسپور ترکیه با انتشار پستی در صفحه رسمی این باشگاه، شکست پنج گله مقابل پرسپوليس را تکذیب کرد!

پرسپوليس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه طبق اعلام رسانه رسمی این باشگاه برابر تیم دسته دومی بیکوز اسپور قرار گرفت.

پیش پیج رسمی باشگاه بیکوز‌اسپور با انتشار پستی کاملا موضوع تقابل امروز‌ برابر پرسپوليس و شکست پنج گله مقابل نماینده ایران را رد کرد!

این باشگاه با انتشار پیامی خطاب به هوادارانش نوشت: هواداران عزیز لازم است بگوییم که ما امروز هیچ مسابقه‌ای برابر پرسپوليس ایران نداشتیم.

در بیانیه باشگاه بیکوز که از طریق صفحه رسمی این باشگاه منتشر شده آمده که این باشگاه برنامه تمرینی دیگری را پیش برده و هیچ مسابقه دوستانه با تیمی از لیگ برتر ایران نداشته است.

متن کامل این بیانیه را بخوانید:

خطاب به هواداران و رسانه‌ها،
باید گفت که اخبار منتشر شده در فضای رسانه‌ای ایران مبنی بر دیدار تدارکاتی بیکوز اسپور با پرسپولیس ایران واقعیت ندارد.
تیم ما در این تاریخ با تیمی از ایران دیدار نکرده است. برنامه تمرینی امروز ما به این شرح بوده است:
در تمرین صبح روز بدنسازی و آمادگی جسمانی فعالیت انجام شد. هدایت این تمرین برعهده مربی بدنساز بود و ارن شفاک سرمربی تیم هم بر انجام تمرین نظارت داشت.
در تمرین نوبت عصر یک بازی درون تیمی برگزار شد که دو گل داشت. در این دیدار بازیکنان جسور تیممان توانایی خوبی را از خود نشان دادند. تصاویر این تمرین در صفحات اجتماعی ما منتشر شده است.
برنامه تمرینی و اردویی تیم ما طبق پیشبینی و اعلام قبلی ادامه دارد. از هواداران درخواست داریم که به این اخبار بی اساس و اشتباه اعتماد نکنند.
شما میتوانید تمام جزئیات مربوط به تمرینات ما را در وبسایت رسمی تماشا کنید.
ما به عنوان تیم بیکوز اسپور به تلاش خود برای موفقیت ادامه می‌دهیم.
با احترام
باشگاه بیکوز اسپور

با پیگیری‌های به عمل آمده در فضای مجازی مشخص شد شاگردان گاریدو روز گذشته به مصاف یک باشگاه آکادمی در ترکیه با نام آکادمی جی‌کی رفته‌اند که کار آن میدان دادن به بازیکنان پناهنده و استعدادهای آفریقایی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)