پرسپولیس ستاره مراکشی را به صورت قرضی و بدون بند خرید قطعی جذب کرد.

بعد از مدت‌ها کش و قوس و مذاکره با گزینه‌های مختلف، پرسپولیس در نهایت موفق شد با باشگاه سوچی روسیه برای جذب یحیی عطیه الله ستاره مراکشی این تیم به توافق برسد و به زودی شاهد حضور این بازیکن در ایران خواهیم بود.

توافق سه جانبه بین باشگاه سوچی روسیه، پرسپولیس و یحیی عطیه‌الله انجام شد و این بازیکن پرسپولیسی خواهد بود. قرارداد عطیه‌الله با پرسپولیس قرضی و به مدت ۱ ساله بدون بند خرید دائمی است.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرند ولی این اتفاق رخ نداد.

باشگاه سوچی برای فروش عطیه الله چیزی در حدود دو میلیون یورو پول طلب کرده بود ولی باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را نداشت. بعد از چانه زنی این مبلغ به یک و نیم میلیون یورو کاهش یافت ولی باز هم باشگاه پرسپولیس با این رقم موافقت نکرد.

در نهایت باشگاه سوچی روسیه‌ برای فروش عطیه‌الله دو نسخه قرارداد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود که یک نسخه دارای بند خرید دائمی و یک نسخه بدون این بند بوده است. باشگاه پرسپولیس نسخه بدون بند خرید دائمی را قبول کرد.

بند خرید دائمی این بازیکن ۱.۵ میلیون یورو بوده ولی پرسپولیسی‌ها ترجیح دادند این بازیکن را به صورت قرضی و بدون بند خرید به خدمت بگیرند. باشگاه پرسپولیس باید چیزی در حدود ۲۰۰ تا 250 هزار یورو به باشگاه سوچی پرداخت کند و دستمزد عطیه الله در پرسپولیس هم برای یک فصل چیزی در حدود ۷۰۰ هزار یورو خواهد بود. البته رقم اولیه قرارداد قرضی 150 هزار یورو بود که سوچی در ادامه آن را به 300 هزار یورو افزایش داد و پرسپولیس باز هم چند روز مذاکره کرد تا این رقم را کاهش دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)