پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در بازی‌های دیدارهای دوستانه دلمان می‌خواهد پرسپولیس تهاجمی و پر از ستاره را زودتر ببینیم.

فرشاد پییوس مهاجم اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار هفته اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم‌های محمد ربیعی همان قدر که خوب از دروازه‌شان مراقبت می‌کنند در بحث حمله هم خطرناک هستند. تیم ربیعی شناور و با استفاده از همه مناطق زمین بازی می کند. تیم او فوتبال بازی می‌کند و این می‌تواند برای پرسپولیس، هم خوب باشد و هم خطرناک.

وی افزود: تیم ذوب آهن را نباید دست کم گرفت. آنها همان قدر که می‌توانند یک حریف نسبتاً آسان برای پرسپولیس به شمار بروند می‌توانند خطرناک هم باشند. تیم ذوب آهن یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و باید از سرمربی این تیم هم ترسید. چرا که محمد ربیعی تفکرات خوبی دارد و می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود. با توجه به نتایج خوبی که پرسپولیس در بازی‌های دوستانه گرفته و بازگشت تعدادی از بازیکنان قدیمی به این تیم، همچنین خارجی‌هایی که تعریف‌شان را زیاد شنیده‌ایم دلمان می‌خواهد پرسپولیس گاریدو را زودتر ببینیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر این روزها بگذرد و لیگ شروع شود تا پرسپولیس را مقابل ذوب آهن تماشا کنیم.

پیوس همچنین درباره اوضاع میزبانی پرسپولیس تاکید کرد: واقعا همین مانده بود که پرسپولیس بی‌خانمان شود. ناسلامتی ما استادیوم آزادی را در تهران داریم و یک پرسپولیس با این همه هوادار! آن وقت نباید این تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند؟ این چه وضعی است! به بانک‌هایی که مالکیت باشگاه پرسپولیس را در دست گرفته‌اند پیشنهاد می‌دهم با یک گوشه کوچک از درآمدشان برای باشگاه پرسپولیس استادیوم بسازند. ناسلامتی شش بانک هستند و هرکدام با ذره ای سرمایه گذاری برای خودشان و آینده شان می توانند بهترین اتفاق را برای خودو هخواداران پرسپولیس رقم بزنند و یک یادگاری بزرگ و ابدی برای این تیم باقی بگذارند.

پیوس گفت: دور و بر تهران هم این همه زمین خوب است که می‌توانند از آنها استفاده کنند. باید هرچه سریع‌تر پرسپولیس را از این وضعیت نجات داد تا خیالش بابت داشتن زمین بازی راحت باشد. این زیبنده پرسپولیس نیست که با این همه بازیکن بزرگ در تاریخ باشگاهش در سطح ملی یک استادیوم اختصاصی نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)