در حالی که باشگاه پرسپولیس رضایت‌ باشگاه سوچی برای جذب یحیی عطیه‌الله را دریافت کرده بود، موانع عجیب بر سر نهایی شدن این انتقال به وجود آمد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس روز گذشته با باشگاه سوچی روسیه بر سر جذب یک‌ساله و قرضی یحیی عطیه‌الله به توافق نهایی رسیده بود، اتفاقاتی عجیب باعث شده تا این انتقال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این در حالی است که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز از توافق با عطیه‌الله و باشگاه سوچی خبر داده و اعلام کرده بود قرارداد برای امضا به این بازیکن ارسال شده است، اما ظاهرا موانعی مانع بر سر امضای قرارداد عطیه‌الله به وجود آمد.

قرار بود تفاهم‌نامه ٣ جانبه‌ای بین باشگاه پرسپولیس، باشگاه سوچی و یحیی عطیة‌الله ارسال شود تا کارهای انتقال عطیة‌الله نهایی شود. باشگاه پرسپولیس سه‌شنبه این تفاهم‌نامه را امضا کرد و منتظر ٢ امضای دیگر شد.

یحیی عطیة‌الله هنگامی که برای امضای این تفاهم‌نامه به باشگاه روسی می‌رود با درخواست عجیب مدیران باشگاه سوچی روبرو می‌شود. مدیران سوچی پیشنهاد و شرط تمدید قرارداد را برای جدایی وی اعلام می‌کنند و همین امر موجب عصبانیت یحیی عطیة‌الله و امضا نکردن تفاهم‌نامه می‌شود.

شرط ناگهانی باشگاه سوچی مبنی بر صدور رضایت نامه قرضی به شرط تمدید قرارداد کار را سخت کرده چون سوچی به لیگ یک سقوط کرده و عطیة‌الله حاضر به تمدید نیست.

باشگاه پرسپولیس به باشگاه سوچی اعلام کرده است که تنها تا فردا منتظر آن‌ها می‌ماند و اگر شرایط تغییر نکند سراغ سایر گزینه ها می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)