پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن هستم لیگ بیست‌وچهارم با قهرمانی پرسپولیس به اتمام می‌رسد چون پتانسیل قهرمانی را دارد.

محمد برزگر در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر پرسپولیس تا به اینجای کار توانسته بازیکن‌های خوبی بگیرد و فکر می‌کنم با همین بازیکنان و جذب یکی یا دو نفر دیگر می‌توانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم ولی امیدوارم بازیکنان در اردوی ترکیه از لحاظ شرایط جسمانی شرایط خوبی پیدا کرده باشند تا بتوانند لیگ را پر قدرت شروع کنند.

وی در مورد مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های لیگ، گفت: همه بازی‌های پرسپولیس حائز اهمیت است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت چون باز هم پرسپولیس نیاز به قهرمانی دارد ولی امسال هم به قهرمانی این تیم امیدوارم و از تمامی بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم با تمام توان خود بازی کنند تا دل هواداران شاد شود. مطمئن هستم لیگ بیست‌وچهارم با قهرمانی پرسپولیس به اتمام می‌رسد چون پتانسیل قهرمانی را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آمدن الکسیس گندوز، یادآور شد: امیدوارم او بتواند در دل جای پیدا کند و شک نکنید اگر این دروازه‌بان بهترین کیفیت لازم را از خود نشان دهد قطعا هواداران از او حمایت می‌کنند. این سنگربان الجزایری می‌تواند بهتر از علیرضا بیرانوند عمل و دروازه پرسپولیس را بیمه کند.

برزگر در خصوص جذب چند بازیکن جوان از سوی این تیم، بیان کرد: قطعا امسال بازی‌های حساس در پیش داریم ولی من امیدوارم گاریدو به این بازیکنان بها بدهد تا این بازیکنان جوان بتوانند کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند. چون همین بازیکنان آینده تیم ملی و پرسپولیس هم خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)