جلسه آسیب‌شناسی مسایل مربوط به حوزه هواداری و حوزه جرائم انضباطی با حضور معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف، در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران خود را آماده شروع فصل جدید رقابت‌ها در لیگ برتر، لیگ نخبگان آسیا و جام حذفی می‌کنند. این آماده سازی در بخش‌های مختلف از تیم، تشکیلات اداری و سازمانی، مالی، اقتصادی، تدارکات و پشتیبانی جریان دارد و بخش مهمی از آن نیز مربوط به سکوها، هواداران و همچنین مسایل حقوقی و انضباطی می‌شود.
بر همین اساس، با تاکید هیات مدیره و مدیر عامل، اقدام کمیته‌های مختلف باشگاه برای ارایه برنامه‌ای مدون در دستور کار قرار گرفته است.
با توجه به دستور مدیرعامل، روز یکشنبه ۲۱ مرداد، با ابتکار معاونت حقوقی جلسه‌ای با موضوع آسیب‌شناسی در حوزه رفتارهای ناشی از شرایط موجود در ورزشگاه‌ها و جرائم ابلاغ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برگزار شد.
معاون حقوقی باشگاه، نماینده روابط عمومی، مدیر امور فرهنگی، رئیس حراست و امنیت باشگاه، مدیر کانون هواداران از حاضران در این جلسه بودند که با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.
هدف از این نشست، بررسی الزامات، مقررات به منظور کاهش مشکلات و پرونده‌های انضباطی علیه باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در جریان برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی بود.

مقرر شد؛ باشگاه به منظور کاهش مشکلات و پرونده‌های انضباطی، آیین نامه و قانون‌ و مقررات مربوطه را در اختیار اعضای تیم قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)