یک روز بعد از انتقال قطعی سهام، امروز چهارشنبه نمایندگان ۶ بانک حاضر در کنسرسیوم بانکی سهامداران باشگاه، در جلسه‌ای با مدیرعامل و عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه به بررسی مسایل پرسپولیس پرداختند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، چند ساعت پس از انتقال قطعی و رسمی بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی کشور، نشست نمایندگان بانک‌ها با مدیران باشگاه پرسپولیس امروز به میزبانی بانک شهر برگزار شد.

نمایندگان بانک‌های شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه کارگران، اقتصاد نوین، رضا درویش و پیمان حدادی از حاضران در این جلسه مهم بودند.
در این نشست، ابتدا عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، گزارشی را از آخرین وضعیت مالی باشگاه و برنامه‌های یک سال آینده پرسپولیس ارایه کرد.
در ادامه، رضا درویش، مدیرعامل، با اشاره به شروع مسابقات فصل از روز پنج‌شنبه (فردا) و در پیش بودن رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از دغدغه‌ها و نگرانی‌های روز و حال باشگاه و هواداران، موارد مختلف را به اطلاع سهامداران عمده و مالکان باشگاه رساند و خواهان اقدام سریع شد.

در جریان این نشست، از سوی کنسرسیوم با عنایت به مشکلات مورد اشاره مدیران باشگاه، تاکید شد؛ نظر به شرایط فورس که وجود دارد، تا اقدامات بعدی، به صورت اضطراری بخشی از منابع مالی مورد نیاز پرسپولیس در این مقطع زمانی حساس از سوی اعضای کنسرسیوم تامین شود.

در این جلسه درباره مسایل کلان و آینده شرکت پرسپولیس نیز گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و باشگاه اعلام داشت؛ موضوع افزایش سرمایه شرکت را به طور جدی دنبال می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)