مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهدوي‌كيا آدم بزرگي است و برايش در داماش آرزوي موفقيت دارم.

 

محمود خوردبين پس از مراسم قرعه‌كشي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر و در مورد رويارويي با ذوب‌آهن قبل از دربي گفت: براي تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود فرقي نمي‌كند با چه تيم‌هايي بازي كند.

 

وي در مورد انتقال مهدي مهدوي‌ كيا به داماش گيلان عنوان كرد: استيلي از من خواهش كرد تا با مهدوي‌كيا صحبت كنم، من هم زنگ زدم و مادرش تلفن را برداشت و گفتم كه به مهدي بگويند با من تماس بگيرد. پس از چند دقيقه قدوسي مسئول روزنامه پيروزي با من تماس گرفت و به او گفتم به مهدي بگويد به من زنگ بزند. بعد از صحبت با مهدوي‌كيا از او خواهش كردم تا سه يا چهار روز صبر كند و سپس براي تعيين تيم جديدش تصميم‌‌گيري كند، اما اين فرصت را به ما نداد و با داماش قرارداد بست.

سرپرست پرسپوليس تصريح كرد: مهدوي كيا بزرگ پرسپوليس است و مطالبي كه من گفتم عين واقعيت است.

وي در پاسخ به اين سؤال كه امير عابديني گفته اگر باشگاه پرسپوليس مهدوي كيا را بخواهد، رضايت‌نامه‌اش را صادر خواهد كرد، گفت:‌ بله، عابديني به خود من اين موضوع را اعلام كرده است و مهدوي‌كيا حق اين انتخاب را داشت. براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم چون براي من آدم بزرگي است.

خوردبين در مورد حضور اولادي در پرسپوليس گفت: اگر اولادي به اروپا نرود حتما به پرسپوليس مي‌آيد.

 

وی افزود: متاسفانه تا كنون 50 درصد از بازيكنان مد نظر كادرفني جذب شده اند كه اين افراد كريمي و نصرتي هستند.

وي ادامه داد: بايد هرچه سريعتر بازيكنان مد نظر كادرفني را جذب كنيم تا زمان را بيش از اين از دست ندهيم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مذاكرات خوبي را با چند بازيكن از جمله اولادي داشته ايم و به جذب آنها اميدوار هستيم.

وي در خصوص اظهارات مدير برنامه هاي اولادي مبني بر عدم حضور او در تيم پرسپوليس تصريح كرد: اولادي در مذاكراتش با ما اعلام كرده در صورتي كه به تيم هاي اروپايي نرود با پرسپوليس قرارداد امضا مي كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)