معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: ارزش قراردادی که امروز (یک‌شنبه) با حضور مدیران ارشد شرکت طبیعت سبز پارس کهن منعقد شد، حداقل ۱۱۰ میلیارد تومان است و با توجه به برنامه‌های توسعه همکاری، افزایش رقم خواهیم داشت.

پیمان حدادی که در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، خبر از رونمایی دومین قرارداد اسپانسری این فصل داده بود تا همچون سال پیش، همکاری پرسپولیس و طبیعت امسال نیز ادامه داشته باشد در ارتباط با ادامه همکاری با این شرکت اظهار داشت: در قرارداد با «طبیعت» مبلغ پایه قرارداد اسپانسری امسال، ۱۱۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات بر روی لباس مسابقات در نظر گرفته شد. این در حالی است که همکاری تجاری و اقتصادی دو طرف فقط به این امر خلاصه نمی‌شود. جدای از این قرارداد، در حال حاضر قراردادهای تولید محصولات مشترک از جمله تن ماهی، روغن و برنج نیز با شرکت طبیعت وجود دارد و با لحاظ این دست از قراردادها، پیش بینی می شود طی این فصل حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد باشگاه پرسپولیس از همکاری با شرکت طبیعت باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: قراردادهای منعقده با طبیعت هدفمند و جهت توسعه باشگاه منعقد شده است. به عنوان مثال عایدی باشگاه حاصل از قرارداد تولید تن ماهی با طبیعت، صرفا بابت آکادمی باشگاه هزینه خواهد شد و بر همین اساس طی ماه های اخیر، برای اولین بار تمام مطالبات سال گذشته تمام اعضای آکادمی و تیم های پایه، بطور کامل تسویه شد.

پیمان حدادی در پایان افزود: در حال رایزنی جهت گسترش همکاری با مجموعه شرکت طبیعت در حوزه‌های مختلف اقتصادی هستیم که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)