پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از روند جذب بازیکن در اردوی سرخ‌ها انتقاد کرد.

رضا جباری در گفت‌‌وگو با تسنیم، در خصوص توقف پرسپولیس در اولین بازی از فصل جدی لیگ برتر گفت: در فوتبال ایران همیشه بعد از بازی‌های ابتدایی این حرف‌ها را می‌شنویم که بدن‌ها آماده نیست یا بازیکنان هماهنگ نیستند. من 30 سال پیش این حرف‌ها را می‌شنیدم و الان هم می‌شنوم؛ در صورتی که هیچ جای دنیا چنین حرف‌هایی نمی‌زنند. برخی دوستان به این موضوع اشاره کرده بودند که سبک گاریدو شبیه به سبک اوسمار و یحیی گل‌محمدی است اما من چنین چیزی را در بازی پرسپولیس ندیدم.

وی ادامه داد: پرسپولیس سال گذشته در زمین حریف پرس می‌کرد و در زمین حریف مالکیت توپ داشت اما این را در بازی اول ندیدیم و فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر بازی مستقیم انجام می‌داد؛ البته من ایرادی به این سبک نمی‌گیرم، چون هر مربی ایده و نظر خودش را دارد اما اینکه برخی می‌گویند سبک گاریدو شبیه به سبک اوسمار و یحیی گل‌محمدی است را قبول ندارم.

جباری در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: وقتی می‌گوییم تیم، بازیکن می‌خواهد برخی دوستان ناراحت می‌شوند؛ در ضمن اگر پرسپولیس یک مربی می‌آورد که به سبک گل‌محمدی و اوسمار نزدیک‌تر بود، خیلی جلو بود. در مورد جذب بازیکن هم باید بگویم که این کار بدون برنامه انجام شد و باشگاه بر اساس لیست اوسمار بازیکن گرفت که از پرسپولیس جدا شد. قبل از اینکه مربی جدید را انتخاب کنند، سراغ جذب بازیکن رفتند و هنوز هم می‌بینیم که پرسپولیس در خط حمله و دفاع چپ با کمبود بازیکن مواجه است.

هافبک مهاجم پیشین سرخپوشان با بیان اینکه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کار سختی دارد، عنوان کرد: من نمی‌گویم آل‌کثیر و علیپور مهاجمان خوبی نیستند اما پرسپولیس باید در سه جام بجنگد و نیاز به مهاجم سطح بالا و طراز اول دارد. پرسپولیس باید تقویت شود تا بتواند با نتایج خوب هوادارانش را راضی نگه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)