پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان سال سختی در پیش دارد چون هم در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر باید بازی کند.

بهزاد داداش‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص دیدار امروز پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی سختی در انتظار تیم است ولی امسال هم پرسپولیس و تراکتور شرایط متفاوتی دارند چون بازیکنان جدیدی به تیم‌ها اضافه شدند. امیدوارم بازیکنان بتوانند دل هوادران میلیونی پرسپولیس را شاد کنند چون این تیم اگر قهرمانی را می‌خواهد باید در هر بازی ۳ امتیاز را به دست آورد که بتواند فاصله امتیازی به سایر رقبا داشته باشند.

وی در مورد آمدن VAR به لیگ برتر، گفت: امیدوارم با آمدن VAR همه بازی‌ها با سلامت باشد و کسی هم نتواند در آن دخالت کند. چون فصل قبل شاهد بودیم هر چند برخی دیدارها با کمک داور ویدئویی بود اما دخالت‌هایی هم می‌شد؛ امیدوارم امسال این اتفاق رخ ندهد و تیمی که حقش است به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره میزبانی تیم از حریفان در خارج از تهران، تصریح کرد: واقعا زشت است که دو تیم پایتخت در خارج از تهران میزبان باشند چون هم استقلال و پرسپولیس هواداران میلیونی دارند. تا زمانی که این دو تیم به خصوصی‌سازی کامل نرسند این مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود.

داداش‌زاده همچنین در خصوص مشخص شدن حریفان پرسپولیس در لیگ نخبگان، یادآور شد: پرسپولیس سال سختی در پیش دارد چون هم در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر باید بازی کند. همه شاهد هستیم که تیم‌های عربی به شدت قدرتمند ظاهر شده‌اند، ولی امیدوارم با بازیکنانی که در اختیار داریم، بتوانیم در آسیا به نتیجه دلخواه برسیم، چون امسال در نقل‌وانتقالات توانستیم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم و قطعا باید خاطرات فصل گذشته که از آسیا حذف شدیم را از ذهن هواداران پاک کنیم.

وی در مورد جذب میلاد محمدی، خاطرنشان کرد: امیدوارم با جذب میلاد محمدی استرس هواداران تیم کم شده باشد چون من شک ندارم با آمدن این بازیکن در خط دفاع بسیار تاثیرگذار است. امیدوارم هر بازیکنی که به تیم می‌آید تابع تیم باشد و بتواند دل هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)