دیدار تراکتور و پرسپولیس با تاخیر آغاز می‌شود.

رفعتی ناظر مسابقه دیدار تراکتور و پرسپولیس می‌گوید به دلیل ازدحام جمعیت و حضور تماشاگر بیش از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام، این دیدار با تاخیر آغاز می‌شود.

رفعتی گفت: قرار بود 49 هزار بلیت فروخته شود اما 90 هزار بلیت فروخته شده است. افراد اضافه زیادی در زمین و ورزشگاه حضور دارند. باید این افراد از ورزشگاه بیرون بروند با این حال داخل زمین برای من مهم است و سعی می‌کنیم بازی را با تاخیر 5 الی 10 دقیقه ای آغاز کنیم.

* با وجود اصرار فراوان ناظر مسابقه خبری از حضور تماشاگران با بلیت‌های اختصاص یافته بر روی صندلی‌های خریداری شده نبود و آنها هر کجا توانستند نشستند.

* داود رفعتی ناظر بازی امروز روی خالی بودن جایگاه هواداران پرسپولیس اصرار داشت و اعلام کرد تا زمانیکه آن بخش تالی از تماشاگران میزبان نشود اجازه برگزاری بازی نخواهد داد.

در شرایطی که قرار بود تماشاگران از امروز (پنجشنبه) با نصب گیت‌های الکترونیکی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به‌صورت منظم روی صندلی‌های خود بنشینند، اما عملاً هیچ خبری از نظم در این ورزشگاه نیست و تعداد تماشاگرانی که برای تماشای دیدار تراکتور – پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند، از ظرفیت استادیوم یادگار امام (ره) بیشتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)