پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در فرار از شکست نقش موثری داشتند و به نظرم با این کیفیت هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: هر ۲ تیم در این دیدار تحت تاثیر جو مسابقه بودند و استرس در ساق پای بازیکنان مشهود بود. یک سری از بازیکنان پرسپولیس در کسب این تک امتیاز و فرار از شکست موثر بودند.

وی ادامه داد: از نظر من جذابیت این مسابقه تنها روی سکو‌ها بود که با حمایت حداکثری تماشاگران ورزشگاه از سکوت نجات یافت. تراکتور یک تیم پرطرفدار است و این بازی با استقبال زیاد هواداران این تیم همراه بود. این بازی از هر لحاظ هیجان انگیز بود، اما متاسفانه درون زمین جذابیت بالایی نداشت. سرخپوشان روی یک اشتباه گل خوردند و بعد توانستند آن را جبران کنند که از نظر من اگر استرس این دیدار نبود پرسپولیس به یک نتیجه قابل قبول‌تر می‌رسید.

گندوز در این مسابقه به اندازه یک فصل بیرانوند سیو داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در این مسابقه، تصریح کرد: یک سری از بازیکنان در کسب این تک امتیاز از خانه حریف موثر ظاهر شدند. الکسیس گندوز در این مسابقه نشان داد که چگونه سنگربانی است و خیال هواداران را از بابت دروازه راحت کرد. به نظرم گندوز به اندازه سیو‌های فصل گذشته بیرانوند در این بازی سیو داشت اصلی‌ترین عامل برای نگه داشتن پرسپولیس در این بازی بود. ایوب العملود در این مسابقه ما را سرفراز کرد. او الماس سرخپوشان است و امیدوارم دلار‌های قطری از او دور باشد. سعید صادقی طی ۲ بازی اخیر عملکرد چشمگیری داشته و باید به او بیش از این بها داده شود. فرشاد احمدزاده و اورونوف دیگر ستاره‌های پرسپولیس در این مسابقه بودند.

جذابیت لیگ هفته به هفته افزایش خواهد یافت

ابراهیمی با بیان اینکه تا هفته‌های آینده باید منتظر برد‌های سریالی سرخ‌پوشان باشیم، عنوان کرد: قطعاً تا هفته‌های آینده پرسپولیس تاکتیک و هماهنگی لازم را به دست می‌آورد و در آن زمان شاهد برد‌های پی در پی شاگردان گاریدو خواهیم بود. فصل گذشته نیز ابتدا پرسپولیس با همین منوال نتایج سینوسی دریافت می‌کرد و صدر جدول را تا هفته‌های طولانی از دست داده بود، اما سپس توانستند قهرمانی لیگ را به دست بیاورند. چیزی که همواره باعث می‌شود پرسپولیس مقابل مدعیان تن به شکست ندهد تجربه و بزرگی بازیکنان و باشگاه است. برای سرخابی‌ها در ادامه همه بازی‌ها سخت خواهد بود و هر تیمی که مقابل آن‌ها قرار بگیرد می‌خواهد ۱۰۰درصد توانش را بگذارد. به نظرم جذابیت لیگ هفته به هفته بالاتر خواهد رفت.

ورود کمک داور ویدیویی سطح فوتبال ایران را ارتقا خواهد داد

وی درباره عملکرد داور این مسابقه، اظهار کرد: به نظر من داوری خوب بود و چه به نفع پرسپولیس باشد و چه به ضرر به نظرم ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران کمک خواهد کرد. طبق تصاویری که ما دیدیم اخراج سروش رفیعی درست بود. همواره نبود این تکنولوژی باعث شده بود تا پرسپولیس متضرر شود و یا سایر تیم‌ها به مشکل بخورند که خدا را شکر در این فصل این مشکلات وجود نخواهد داشت. در هر صورت به شخصه معتقدم که پرسپولیس از ۱۰ نفره شدن خاطرات خوشی دارد و هر موقع این تیم یک یار از دست می‌دهد خطرناک‌تر می‌شود. پرسپولیس ۸ نفره هم شود باز هم قدرت همیشگی را دارد.

نداشتن ورزشگاه باعث شده تا سرخپوشان خسته شوند

بازیکن سال‌های دور سرخپوشان در پایان با بیان اینکه مشکلات سوء مدیریتی باعث شده تا از لحاظ ورزشگاه سرخ پوشان زمین مناسبی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی را در گذشته طی دو سال و ۸ ماه ساختند، اما اکنون دود ۱۰ سال است که می‌خواهند یک قسمت این ورزشگاه را ترمیم کنند. اینکه سرخ پوشان استراحت کافی را نداشته‌اند باید توجه کرد. پس از بازی با ذوب آهن از اراک به تهران آمدند و دوباره برای دیدار مقابل تراکتور به تبریز رفتند که این خودش دلیل محکمی برای ضعف بدنی بازیکنان خواهد بود. این سو مدیریتی باعث شده تا سرخپوشان به دردسر بیفتند. امیدوارم مدیریت باشگاه فکری به حال این موضوع کند چرا که این مشکل در آینده دودش در چشم هوادار خواهد رفت. بابت تک امتیازی که از تبریز به تهران آوردیم و زحماتی که بازیکنان کشیدند شکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده با صلابت‌تر به میدان برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)