بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سروش رفیعی روی بی دقتی اخراج شد و کار پرسپولیس را برای جبران گل خورده سخت‌تر کرد.

عباس آقایی درباره تساوی پرسپولیس در خانه تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: مهم‌ترین فاکتور این دیدار روحیه تیم پرسپولیس بود که با وجود آنکه ۱۰ نفره شده بود برای کسب امتیاز حمله کرد و از اندک فرصت‌های خود گل ساخت تا با امتیاز به تهران برگردد. البته چهار تا پنج هفته زمان می‌برد تا بازیکنان سابق و جدید تیم هماهنگ شوند و با تفکر سرمربی جدید هم آشنا شوند. در فاز تهاجمی تیم تغییر رخ داده و در کل باید از کسب امتیاز در دیداری که حریف فرصت بیشتری داشت خشنود بود و آماده بازی‌های بعدی شد.

وی ادامه داد: سخت‌کوشی بازیکنان پرسپولیس قابل تقدیر است اما در خلق موقعیت با توجه به تغییرات صورت گرفته، زمان می‌برد تا تیم بتواند فرصت‌های گلزنی بیشتری داشته باشد. انتظار از تیم پرسپولیس بازی هجومی است و بازی تدافعی باب میل هواداران نیست. اینکه تیم بازنده نشد به روح پرسپولیس برمی‌گردد که دوست ندارد در هر شرایطی بازنده شود. پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است که از تک موقعیت‌ها نهایت استفاده را می‌برد و در دیداری که بدون شک الکسیس گندوز موقعیت‌های زیادی از تراکتور گرفت، امتیاز ارزشمندی را گرفت.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: در تمام این سال‌ها پرسپولیس در تبریز تحت فشار قرار می‌گرفت و بازی سختی داشت. در نقل و انتقالات تراکتور انصافاً خیلی قوی کار کرده و مهره‌های زیادی جذب کرد. طبیعی بود جلوی ۹۰ هزار نفر تماشاگر خودی صاحب فرصت‌های گلزنی بیشتری شود. اگر نگاه مثبتی به نمایش پرسپولیس داشته باشیم درخشش دروازه بان بسیار امیدوار کننده بود و تیم با یک یار کمتر، دست از تلاش نکشید تا بازنده نباشد. البته نباید از خطایی که روی بی‌دقتی سروش رفیعی رخ داد و داور با استناد به VAR کارت قرمز داد گذشت. بازیکن با تجربه تیم باید دقت بیشتری کند تا اخراج نشود و کار را سخت‌تر نکند. روز‌های خوش در انتظار پرسپولیس است و تیم بهتر از قبل می‌شود.

آقایی یادآور شد: فراموش نکنیم گاریدو از فوتبال ایران شناخت کمی دارد و نمی‌داند در هر بازی تیمش را چطور بچیند. شاید اگر بازی با مس در رفسنجان باشد ترکیب متفاوتی از پرسپولیس می‌دیدیم. به مرور زمان گاریدو از تیم شناخت پیدا می‌کند. پرسپولیس در پیش فصل بدنسازی خیلی سختی را پشت سر گذاشت. زمان می‌برد تا بازیکنان در شرایط بدنی قرار بگیرند که بتوانند بهتر ظاهر شوند. مطمئن هستم پرسپولیس بازی به بازی بهتر و آماده‌تر می‌شود. هواداران اعتماد کنند و بدانند تیم با گذشت زمان قوی‌تر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)