شواهد نشان می دهد باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن مشکل مالی ندارد.

گاریدو زمانی که سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت با تیمی ناقص سر و کار داشت که ستاره‌هایش رفته بودند. رضا درویش خیلی دیر دست به کار شد و تیم را نسبتا تکمیل کرد اما قرمزهای تهران باز هم به تقویت شدن نیاز دارند و گاریدو هم در نشست خبری پس از بازی تاکید کرد پرسپولیس باز هم در بازار فعالیت خواهد داشت.

این تیم در چند پست نیاز به بازیکن دارد و درویش و گاریدو هم می دانند که بدون جذب چند بازیکن دیگر، پرسپولیس کار فوق العاده سختی در ادامه راه خواهد داشت. پرسپولیس خروجی های زیادی داشته ‌و تقریبا ۴۰ درصد از ترکیب اصلی این تیم جدا شدند. این درحالی است که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید با تیم های پرستاره آسیایی در لیگ نخبگان آسیا بازی کند که هر کدام از آن ها تا دندان مسلح هستند.

پرسپولیس در حالی نیاز به بازیکن دارد که این تیم دو هفته اول لیگ را به دلیل تکمیل نبودن و عدم هماهنگی از دست داده و از رقبا عقب افتاده است. گاریدو هرچند خودش را خونسرد جلوه می دهد و نمی خواهد مشکلات تیمش را رسانه ای کند، خوب می داند که در صورت نگرفتن حداقل دو بازیکن طراز اول دیگر، کار سختی در ادامه فصل و البته لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت. او بارها مشکلات را به مدیران پرسپولیس انتقال داده و درخواست جذب بازیکن کرده است. با این حال در فاصله تنها چند روز تا پایان نقل و انتقالات مدیران پرسپولیس موفق به جذب بازیکنان مدنظر گاریدو نشدند. اما مشکل پرسپولیس برای جذب بازیکن چیست؟

شاید همه فکر کنند مشکل این تیم برای جذب ستاره، بحث های مالی است ولی بررسی ها نشان می دهد این تیم نباید مشکل مالی برای خرید بازیکن سطح بالا داشته باشد. این باشگاه با دو اسپانسر قرارداد بسته که هر کدام پول خوبی به باشگاه پرداخت کردند. چند بانک هم مالکیت پرسپولیس را برعهده دارند و بارها برای هزینه جهت خرید بازیکن اعلام آمادگی کردند. در کنار این ها ، پرسپولیس هوادار متمولی دارد که هر لحظه آماده کمک کردن به این باشگاه است و طی سال های اخیر بارها به تیم محبوبش کمک مالی کرده است. جدا از این موارد، پرسپولیس از فروش عبدالکریم حسن یک میلیون و سیصد هزار دلار درآمد کسب کرده است.

مدیران این باشگاه با وعده جذب چند ستاره خوب هواداران را راضی به فروش ستاره قطری کردند ولی باز هم می بینیم پرسپولیس در جذب بازیکن ناکام مانده است. حالا که پرسپولیس مشکل مالی ندارد هواداران این تیم می خواهند تیمی داشته باشند که بتواند با غول های آسیایی رقابت کند. اتفاقی که تا حالا رخ نداده و باید دید طی روزهای آینده مدیران پرسپولیس می توانند تیمی ببندند که رضایت هواداران و کادرفنی این باشگاه را در پی داشته باشد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)