رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در تلاش برای خرید بازیکن جدید است.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس بعد از پایان مجمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو مجمع فوق العاده داشتیم ، یکی برای تعیین اعضای حقوقی هیئت مدیره و دیگری برای تطبیق اساسنامه بورس بود که هر دو انجام شد. بانک‌ها سه شرکت را معرفی کردند؛ گروه گردشگری شهر آینه، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه و گروه مالی شهر نماینده حقوقی هستند و بانک ملت و تجارت هم نماینده حقوقی معرفی کردند و بعد از ثبت آنها، ظرف دو هفته مهلت دارند اعضای هیأت مدیره معرفی کنند.

وی درباره اینکه آیا درباره تغییر مدیرعامل و هیئت مدیره در جلسه صحبت شد گفت: اینجا اعضای حقوقی هیأت مدیره را معرفی کردند و معرفی جایگزین اعضای حقیقی هیأت مدیره بعد از ثبت حقوقی‌ها خواهد بود. هیچ فرد پیشنهادی وجود نداشت و فقط بحث حقوقی وجود داشت. شرکت هایی که قرار است به عنوان سرمایه گذار به عنوان اعضای هیئت مدیره معرفی شدند و مصوب شد و بعد از اینکه این شرکت ها ثبت شدند نفرات حقیقی را خود را معرفی خواهند کرد و مشخص خواهد شد به جای آقای حسین خبیری یا هرکس دیگر بیایند یا خیر.

شهریاری درباره نارضایتی هواداران از نقل و انتقالات و مدیریت باشگاه عنوان کرد: باشگاه یارگیری خودش را انجام داده، اما آنچه را که هواداران خواستند، تحقق پیدا نکرده است. ولی با این حال مدیران باشگاه و مدیرعامل و هیئت مدیره در تلاش هستند به بهترین شکل یارگیری انجام شود و این اتفاق خواهد افتاد. درباره تیم اوایل فصل نمی توان تصمیم گرفت و الان نمی شود تیم خوب است یا بد و به مرور زمان می شود نظر داد و سال گذشته هم دیدید فراز و نشیبی بود و نهایتا تیم قهرمان شد و ان‌شاءالله امسال هم با تدبیری که مدیرعامل و کادر ورزشی مدیریتی باشگاه خواهند داشت، بهترین نتیجه ثبت خواهد شد.

شهریاری در واکنش به افزایش ۸۰۰ هزار دلاری سقف بودجه تیم های آسیایی اظهار داشت: ما قرار است با این افزایش سقف، تیم را تقویت کنیم و مشکلی با این افزایش نداریم و برنامه آن را می‌توانید از آقای درویش جویا شوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)