کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس تیم روزهای سخت است، گفت: پرسپولیس در بازی های سخت بهتر بازی می کند و با توجه به شناخت گل محمدی از این تیم، سرخ ها مقابل فولاد عملکرد بسیار خوبی داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد فولاد خوزستان عبور کند و به اولین پیروزی خود در فصل بیست و چهارم لیگ برتر دست یابد.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: پرسپولیس نشان داد که در روزهای سخت و بازی‌های بزرگ به خوبی می‌تواند عملکرد تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارد. فولاد با توجه به شناختی که یحیی گل محمدی از پرسپولیس داشت بازی را خوب آغاز کرد و در دقایقی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آورد.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس با توجه به تجربه‌ای که داشتند توانستند بازی را مدیریت کنند و برنده از زمین خارج شد. در مجموع بازی خوبی ار از هر دو تیم شاهد بودیم و تماشاگران نیز از دیدن آن خسته نشدند.

کارشناس فوتبال افزود: نتیجه بازی برخلاف میل یحیی گل محمدی بود و پرسپولیس نشان داد که باز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در دیدارهای بزرگ شاهد نمایش بهتری از این تیم نسبت به سایر بازی‌ها هستیم.

او افزود: سیستمی که پرسپولیس در دیدارهای اخیر از خود نشان داده ۲-۴-۴ و در بعضی از دقایق بازی به ۱- -۳ -۲-۴ تغییر می‌یابد. با این روش بازی کار برای مهاجم اصلی خیلی سخت خواهد شد. بازیکنان پرسپولیس در ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین می‌توانند موقعیت‌های بیشتری را برای مهاجمان خود پدید آورند. به دلیل اجرایی نشدن تاکتیک‌های مربی در زمین تنها راه رسیدن یک تیم به گل ارسال از جناحین است و همه تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا بتوانند به پختگی برسند.

مهدوی در خصوص استفاده از سیستم داور ویدئویی VAR گفت: به نظرم این سیستمی که در بازی‌ها به کار گرفته می‌شود اسمش VAR نیست و ویدئو چک است. سیستم VAR ملزم به داشتن ۱۸ دوربین اختصاصی است و به این شکلی که ما در بازی‌ها استفاده می‌کنیم، نیست. این سیستم باید در صدم ثانیه به داور در تصمیم گیری کمک کند. در نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد به دلیل تعلل در تصمیم گیری یک صحنه ۷ دقیقه وقت اضافه اعلام شد که زمان بسیار زیادی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر مسئولان بتوانند مشکل سیستم VAR را رفع کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)