مرجع خبری پرسپولیس : كاظميان خدا را شكر پولي از فوتبال ايران نگرفته‌ام. فوتبال ايران ديگر ستاره ندارد كه عرب‌ها دنبالش باشند.


جواد که فصل موفقي را در تيم سپاهان نگذاراند حالا براي فصل جديد مسابقات برنامه هاي ويژه اي در سر دارد. مصاحبه جواد کاظمیان شماره 9 سابق پرسپولیس را به اتفاق هم در ادامه می خوانیم:


كارت با سپاهان به كجا كشيد؟

اگر قرار بود با اين تيم به توافق برسم همان يك ماه پيش به توافق مي‌رسيدم اما خب 2-3 تا پيشنهاد خوب هم داشتم. با مدير برنامه‌ها هم‌ صحبت كردم، گفتم كه قصد دارم در تهران بازي كنم و دوست ندارم كه ديگر در شهرستان باشم.


شنيده مي‌شد كه در ليست استيلي قرار داري، آيا تماسي از سوي مسئولان پرسپوليس داشتي؟

خير. با وجود اين‌كه خيلي به اين تيم علاقه دارم اما هنوز هيچكس با من تماس نگرفته است.


پارسال امارات را به خاطر حضور در پرسپوليس ترك كردي اما به اين تيم نرفتي؟

بله! متاسفانه نشد. اميدوارم كه امسال بتوانم با پرسپوليسي‌ها همراه باشم.

 

از سمت‌هايي ديگر هم پيشنهاد داري؟

بله، يك پيشنهاد بسيار خوب دارم از يكي از تيم‌هاي شهرستاني دارم.

 

تراكتورسازي؟

خير ان‌شاا… 2-3 روز آينده مشخص مي‌شود.

 

تيم‌هايي كه پيشنهاد داده‌اند را نام مي‌بري؟

خير. من مثل بعضي‌ها نيستم. تا آخر فصل مي‌شود در اين باشگاه و آن باشگاه حضور دارند، من نمي‌خواهم بازار گرمي كنم و لازم به ذكر است كه تا به الان هم خوشبختانه پولي از فوتبال ايران نگرفتم و هر چه پول گرفته‌ام از فوتبال امارات بوده است. هنوزم كه هنوز است 120 ميليون از همين تيم پرسپوليس طلب دارم. من 3 سال در سايپا بازي كردم جمعا 16 ميليون پول گرفتم اما در اهلي امارات 300 هزار دلار پول گرفتم. پس مطمئن باشيد، هيچ وقت دنبال پول گرفتن در فوتبال ايران نبوده و نخواهم بود. من پول‌هايم را از فوتبال امارات گرفتم و نياز به اين پول‌ها ندارم.

 

قصد رفتن دوباره به امارات نداري؟

پارسال يك شرايطي پيش آمد كه ايراني‌ها را ديگر نمي‌خواستند، ضمن اين‌كه امسال هم يك پيشنهاد از امارات داشتم، اما خوب نبود و بايد بگويم فوتبال ما ستاره ندارد كه عرب‌ها دنبال آن باشند.

 

به نظرت چرا همه از تيم سپاهان رفتند؟

من در اين مورد صحبت نكنم، بهتر است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)