محمد انصاری می‌گوید پرسپولیس و استقلال باید یک ورزشگاه اختصاصی برای خودشان داشته باشند.

محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس که به علت مصدومیت‌های متوالی خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد، این روزها در کادرفنی تیم ملی جوانان حضور دارد. او روز گذشته کنار تیم ستاره‌های دهه شصت پا به توپ شد و صحبتی با خبرنگاران داشت.

*شما پیراهن تیم ستارگان دهه شصت را پوشیدی ولی خودت متولد دهه هفتادی.
من متولد 1370 هستم و دوستانی که دراین تیم حضور داشتند شناسنامه‌شان را کوچک کرده‌اند من سنم را بیشتر کردم که عضو این تیم باشم!

*خیلی زود پیشکسوت نشدی؟
صد در صد همین‌طور است.

*در حال حاضر چه فعالیت فوتبالی می‌کنی؟
الان که مشغول تیم ملی جوانان هستم، شرایط تیم خوب است و امیدوارم که روند درخشان گذشته تکرار شود هم در آسیا و هم در جام جهانی.

*اتفاقات لیگ را دنبال می‌کنی؟
خیلی اردوهایمان فشرده است؛ دو بخش تمرین داریم. کمتر فرصت کردم بازی‌ها را ببینم اما امیدوارم در تعطیلات ورزشگاه‌ها آماده شوند و اینکه پرسپولیس و استقلال بازی‌هایشان در زمین دیگری برگزار می‌شود، صورت خوبی ندارد و به نوعی ناعدالتی خواهد بود چون سایر تیم‎‌ها در ورزشگاه اختصاصی خود بازی می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود و این دو تیم در ورزشگاه خانگی خودشان بازی کنند.

*اگر خودت تصمیم‌گیرنده در فوتبال ایران بودی، با این شرایط لیگ را شروع می‌کردی؟
ناچارا زمان‌بندی جوری است که باید لیگ شروع شود اما در واقع اتفاق بهتر این بود که ما استادیوم‌های بیشتری را در اختیار داشته باشیم و فقط یک ورزشگاه آزادی در تهران کفایت نمی‌کند. همچنین تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید یک ورزشگاه اختصاصی برای خودشان داشته باشند. این اتفاق کاملا شدنی است و داشتن یک ورزشگاه اختصاصی برای هر تیم جزء بدیهیات است.

*پرسپولیس گاریدو را چطور دیدی؟
جسته گریخته توانستم بخشی از بازی‌ها را ببینم؛ فکر می‌کنم این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم هرچه زودتر هماهنگی بین بازیکنان ایجاد شود تا دیدگاه سرمربی هم در بازی هم جا بیفتد و روند خوب سال‌های گذشته را بتوانند ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)