باشگاه الزمالک مصر به دلیل مبلغ بالای بازیکن سابق تیم آث میلان علاقه ای به جذب او ندارد.

طبق آخرین گفته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پرونده نقل و انتقالات این تیم با جذب یک بازیکن دیگر بسته خواهد شد. تا به امروز هنوز باشگاه پرسپولیس خریدی را انجام نداده است اما گفته می‌شود که یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه «امبایه نیانگ» مهاجم سنگالی و سابق تیم آث میلان ایتالیا است.

سایت «kingfut» در خبری در رابطه با «امبایه نیانگ» نوشت: مدیران باشگاه الزمالک، فرصت جذب مهاجم سنگالی، امبایه نیانگ، به صورت انتقال آزاد در تابستان امسال را رد کردند.

نیانگ در حال حاضر پس از پایان قراردادش با تیم امپولی، در ماه ژوئیه، بدون باشگاه است. نام او به الزمالک پیشنهاد شد، باشگاهی که به شدت نیازمند یک مهاجم جدید است. با این حال، مذاکرات به دلیل درخواست‌های مالی بالای نیانگ متوقف شده است.

زمالک تنها در صورتی حاضر به جذب این بازیکن است که او از خواسته‌های مالی خود صرف نظر کند، به‌خصوص که مدیر باشگاه، خوزه گومز، ایده جذب این بازیکن را تأیید کرده است.

اگر نیانگ از درخواست‌های مالی خود بکاهد، الزمالک همچنان به جذب او علاقه‌مند خواهد بود. مدیر باشگاه، ژوائو گومز، از قبل با جذب این بازیکن موافقت کرده است.

فصل گذشته، امبایه نیانگ که ارزش او ۵/‌‬ ۲ میلیون یورو برآورد شده، ۶ گل در ۱۴ بازی سری آ برای امپولی به ثمر رساند و ۸ گل در ۱۶ بازی برای باشگاه ترکیه‌ای آدانا دمیر اسپور، جایی که نیم اول فصل را سپری کرد به نام خود به ثبت رساند.

پیش از این، نیانگ در باشگاه‌های فرانسوی مانند استاد رن، اوسر، کان، مون‌پلیه و بوردو و در ایتالیا برای تیم‌های آث میلان، تورینو و جنوا بازی کرده بود. همچنین، او تجربه بازی در واتفورد انگلستان را نیز دارد.

این بازیکن ۲۹ ساله همچنین ۱۵ بازی ملی برای سنگال انجام داده و ۴ گل به ثمر رسانده است. او عضو تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ نیز بود.

این مهاجم مشهور شرایطی را از باشگاه پرسپولیس خواسته که این موضوع با مخالفت سرخ‌پوشان همراه شده و این انتقال تا این لحظه انجام‌شدنی نیست. اگرچه شرایط مالی نیانگ با مخالفت قرمزها همراه شده اما باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب این مهاجم سنگالی دست نکشیده و مذاکرات همچنان بین طرفین ادامه دارد.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر مذاکره با نیانگ، با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره است تا سرانجام بعد از توافقات، از خرید جدید خود رونمایی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)