کارشناس فوتبال ایران با اشاره به معضل نبود استادیوم مجهز در استان تهران گفت: این موضوع اتفاق خیلی تلخی برای استقلال و پرسپولیس است.

اسماعیل حلالی در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در سه هفته ابتدایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: طبیعی است در ابتدای فصل هیچ نکته ویژه ای را با توجه به شرایط فعلی نمی‌توان عنوان کرد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط نامطلوب سخت افزاری در فوتبال باشگاهی کشور یادآور شد: وقتی چمن مناسب نداریم و تیم‌ها مجبور می‌شوند برای یک بازی به خارج از شهر و حتی استان خود سفر کنند خروجی مطلوبی را هم شاهد نخواهیم بود. باید در مسیر پیشرفت قدم بر می‌داشتیم اما آنچه می‌بینیم معکوس است و هر روز موضوعاتی را شاهد هستیم که جز ضرر نبوده است.

او درباره عدم میزبان استقلال و پرسپولیس در تهران تاکید کرد: این اتفاق خیلی تلخی است که به غرور باشگاهی و حتی ملی ما لطمه می‌زند. ما باید بهترین امکانات را در اختیار تمام تیم‌ها قرار دهیم. اتفاق‌های مثبتی هم مثل همین ورود VAR به وجود آمده است اما باید به قدر کفایت باشد.

حلالی در خصوص وضعیت لغزان نیمکت‌های مربیگری با توجه به انتظارات بالای هواداران تیم‌های پر طرفدار تصریح کرد: قطعا برای هر تغییری زود است. باید فرصت لازم را داد تا تیم‌ها دچار مشکلات جدی نشوند. جابجایی سرمربی شاید یکی از راحت‌ترین کارهایی باشد که ما با آن مواجه می‌شویم. باید تفکرات یک مدیر و مجموعه تحت مدیریتش را بررسی کرد. نمی‌توان با یک باخت و دو تساوی و هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی حکم کلی داد. مسیر تیم‌ها هنوز مشخص نشده است و طبیعی است که با گذشت زمان، آنها هم به آرامش لازم می‌رسند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم مهم‌ترین اصل که همین استاندارد شدن ورزشگاه‌ها است به زودی اتفاق بیفتد بخش قابل توجهی از مشکلات هم حل می‌شود. امیدوارم فقط بتوانیم میزبانی خیلی خوبی با تیم‌های ابرقدرت آسیایی داشته باشیم. واقعا جلوی تیم‌هایی همچون النصر عربستان باید تا دندان مسلح باشیم که بتوانیم در لیگ نخبگان که بدون شک سطح خیلی بالاتری نسبت به آسیا دارد حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)