طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از فردا فقط ۱۲ روز تا پایان فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال زمان باقی مانده است.

در شرایطی که همچنان خبرهایی در رابطه با اضافه شدن بازیکنان خارجی یا داخلی به تیم‌های مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسد فرصت باقیمانده برای یارگیری تیم‌ها کمتر از دو هفته شده است.

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در خرداد ماه سال جاری فصل نقل و انتقالات تابستانی برای رقابت‌های لیگ برتر از هفتم تیر ماه سال جاری آغاز و مقرر شد این مدت زمان در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه جاری به پایان خواهد رسید.

از این مهلت با احتساب امروز ۱۲ روز دیگر باقی مانده و تیم‌های لیگ برتری حداکثر تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند بازیکنان جدیدشان را جذب و قرارداد آنها را ثبت کنند. چون از ساعت ۲۴ روز بیست و هشتم شهریور ماه به بعد پنجره نقل و انتقالاتی فیفا برای کشورمان بسته می‌شود و دیگر هیچ قراردادی ثبت نخواهد شد.

یادآور می‌شود؛ این مهلت برای لیگ‌های دسته اول تا تاریخ چهارم مهر ماه، لیگ دسته دوم تا هجدهم مهرماه و لیگ برتر بانوان تا تاریخ بیست و یکم ماه آینده ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر نیز از تاریخ دوازدهم دی ماه سال جاری تا تاریخ هشتم بهمن ماه که پنجره نقل و انتقالاتی فیفا برای کشورمان باز می‌شود ادامه خواهد داشت.

البته این مهلت درباره پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر است و آخرین مهلت برای اصلاح لیست آسیایی تیمها پنج روز قبل از اولین بازی است که اولین بازی پرسپولیس 26 شهریور یعنی پنج روز دیگر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)