باشگاه الزمالک در آستانه امضای قرارداد با گزینه خط حمله پرسپولیس قرار دارد.

هفته گذشته باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با آرون بوپندزا مهاجم گابنی تیم سینسیناتی آمریکا آغاز کرد و در حالی که به نظر می‌رسید جذب این ستاره برای قرمزها انجام خواهد شد اما حالا اتفاق جدیدی رخ داده است.

وبسایت کورا به نقل از یک منبع رسمی در باشگاه الزمالک نوشته که این باشگاه مصری مبلغی را برای پیش پرداخت به حساب بوپندزا واریز کرد تا او برای امضای قرارداد راهی قاهره شود.

این منبع در خبری مهم مدعی شد که الزمالک بلیت پرواز را هم به این مهاجم سرشناس ارسال کرده و قرار است بوپندزا روز یکشنبه هفته آینده برای انجام معاینات پزشکی به مصر برود.

باشگاه الزمالک که زمینه ساز فسخ قرارداد ستاره گابنی و سینسیناتی شده، قرارداد سه ساله را برای این مهاجم ارسال کرده تا او با رقمی مناسب راهی لیگ فوتبال مصر شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس امید زیادی به جذب این مهاجم داشت اما حالا یک گزینه دیگر خوان کارلوس گاریدو نیز از دست این باشگاه رفته و آنها یک ستاره دیگر را از دست داده‌اند.

آرون بوپندزا که سابقه درخشش در لیگ عربستان و قطر را هم دارد، در آژاکسیو، پائو و تورس فرانسه هم بازی کرده و حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آینده فوتبالی خود را در مصر دنبال خواهد کرد.

در صورت منتفی شدن این گزینه جذاب برای خط حمله پرسپولیس، به نظر می‌رسد سرخپوشان باید به سراغ بازیکن دیگری بروند تا مشکلات خط حمله خود را مرتفع کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)