بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نیمکت‌نشینی متوالی در جمع سرخپوشان می‌گوید که هر چه سرمربی تیم بگوید، اطاعت می‌کند و بحث جدایی‌اش شایعه است.

یاسین سلمانی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه فصلِ قبل آن چیزی که می‌خواستم، نشد. امیدوارم این فصل در کنار هم بهترین‌ها را در پرسپولیس خلق کنیم.

وی در مورد وضعیت محل میزبانی پرسپولس در لیگ نخبگان آسیا، تصریح کرد: تیم‌های عربستانی، امارات و قطری بازیکنان باکیفیتی جذب کردند که دیگر مثل گذشته نباشند. ما هم باید از شرایط میزبانی و 100 هزار هوادار استفاده کنیم، تا در ورزشگاه آزادی مقابل آنها بازی کنیم و خیلی حرف برای گفتن داشته باشیم. تا اینکه در ورزشگاه‌های بد و جاهایی که شرایط جو استادیوم که برای استقلال و پرسپولیس خوب نیست جلوی آنها بازی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس راجع‌به امکان میزبانی سرخابی‌ها در کشور ثالث برای رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، گفت: ما دوست داریم با حضور هواداران خودمان مقابل رقبا بازی کنیم. یار دوازدهم ما هواداران ما هستند و بزرگترین مزیت تیم‌های ایرانی هستند. از بزرگترهای تیم و مدیران باشگاه خواهشمندیم شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم در کنار هواداران‌مان بازی کنیم.

سلمانی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از رفع مصدومیت و از زمان حضور گاریدو در کادر فنی پرسپولیس، فرصت بازی به او نمی‌رسد، عنوان کرد: اول اینکه هواداران بابت بازی‌های فصل گذشته به من لطف دارند. هر تصمیمی آقای گاریدو بگیرد، ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و باید گوش کنیم. ایشان هم به عنوان سرمربی بهترین را برای تیم می‌خواهد و ما هم از او اطاعت می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا تعطیلات لیگ برتر امکان عبور راحت‌تر از تمرینات فصل بدنسازی را داد، گفت: تمرین امروز خیلی پرفشار بود و همه خسته‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل بهترین عملکردم را داشته باشم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود بدنسازی زیر نظر گاریدو خیلی سخت است، اذعان کرد: خیلی، خیلی سخت است.

سلمانی راجع‌به طرح برخی شایعات در مورد جدایی از پرسپولیس، تصریح کرد: خودتان می‌گوید شایعه، اگر واقعیت بود که الان اینجا نبودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)