با نامه به رئيس جمهور دنبال احقاق حق هستيم
مرجع خبری پرسپولیس : مالك باشگاه استيل آذين گفت: پرسپوليس را بايد به پيشكسوتان و افرادي كه اين تيم را شناسنامه‌دار كردند، واگذار كرد.

 

حسين هدايتي كه در كانون پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس حضور داشت، گفت: افتخار دارم كه امروز در ميان شما هستم. پس از انقلاب همواره آرزو داشتم در چنين جمعي باشم. من به عشق پرسپوليس به فوتبال آمدم نه استيل آذين.

 

وقتي آمدم علي پروين گفت كه نبايد اين‌گونه هزينه كنيد به اين دليل مدتي است از باشگاه پرسپوليس خارج شدم.

 

وي ادامه داد: اكنون كه در راستاي خصوصي‌سازي قرار است باشگاه به بخش خصوصي واگذار شود، اين حق پيشكسوتان است كه باشگاه را به آنها بدهند. آنهايي كه تيم را شناسنامه‌دار كردند، تيم را بايد به آنها داد. متاسفانه امروز در فوتبال هيچ‌كس سر جاي خودش نيست و برخي از افراد از جنس فوتبال نيستند.

 

هدايتي تاكيد كرد: پرسپوليس 40 ميليون هوادار دارد، كجا اين تيم در آسيا درخشيده است؟ در بين 4 تيم چهارم شدن در شأن پرسپوليس نيست. اگر پيشكسوتان جمع شوند مشت‌شان محكم‌تر مي‌شود و همه جور توان فرهنگي‌ سياسي و اقتصادي است. شما پيشكسوتان تاريخ پرسپوليس هستيد.

 

مالك باشگاه استيل آذين عنوان كرد: اگر هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تشكيل شود در آن صورت در نامه‌اي كه به رئيس جمهور مي‌نويسيم به دنبال احقاق حق خواهيم بود و خواهش و تمنا نمي‌كنيم. خوشبختانه همه شما پيشكسوتان مي‌توانيد سهام باشگاه را بخريد و اگر كسي توانايي اين كار را نداشت، من به او وام قرض الحسنه مي‌دهم تا سهام بخرد و همچنان اين جمع باقي باشد. پرسپوليس هميشه ماندني است و ما عزت اين تيم را مي‌خواهيم و حق هم گرفتني است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)