بهانه‌جويي نكنيد و از پرسپوليس برويد / تکمیلی
مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه داماش ايرانيان گفت: از رئيس جمهور مي‌خواهيم پرسپوليس را به صاحبان اصلي‌اش بازگرداند.

 

امير عابديني پس از پايان جلسه كانون پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من با دعوت بهزادي، پروين، كاشاني و پيشكسوتاني كه شأن بالايي دارند، در اين نشست حاضر شدم.

 

نشست صميمي و دوستانه‌اي بود و متوجه شدم كه حرف‌هاي حقي مي‌زنند و در راستاي حرف‌هاي آنها مطالبي گفتم.

 

وي تاكيد كرد:‌ اميدوارم مسئولان به حرف دل ما گوش كنند. از زماني كه بحث خصوصي سازي مطرح شده تا امروز هيچ‌كس، از پيشكسوتان سؤال نكرده كه سهام باشگاه را مي‌خواهيد يا نه. امروز بضاعت، بودجه و امكانات كافي براي خريد سهام را داريم. حق ما است كه اين باشگاه به صاحبان اصلي‌اش برگردد. از مسئولان مي‌خواهم پيشكسوتان باشگاه را به خانه‌شان برگرداند. اگر اين جمع پرسپوليس را اداره كند، ديگر نگراني وجود نخواهد داشت و نتايج مطلوبي حاصل مي‌شود. از رئيس جمهور مي‌خواهم پرسپوليس را به صاحبان اصلي‌اش برگرداند.

 

مديرعامل باشگاه داماش خاطرنشان كرد: اگر پرسپوليس به پيشكسوتان داده شود همه مدعيان كنار مي‌روند و اين اتفاق بزرگي است كه پرسپوليس به پيشكسوتانش داده شود. در آن صورت قديمي‌هاي استقلال مي‌توانند باشگاه استقلال را در اختيار بگيرند و طليعه‌دار اتفاقي مبارك در ورزش خواهيم بود. پيشكسوتان تا امروز پولي براي خريد سهام نداشتند و شايد اين عاملي بود كه براي خريد سهام اقدام نكنند اما آنها جواني خود را در اين تيم گذاشتند و با حضورشان ميادين فوتبال را گرم كردند. حق نيست كه اكنون كه پير شده‌اند به آنها بي‌توجهي شود.

 

عابديني گفت: اگر امروز پرسپوليس را با 5 ميليارد تومان اداره مي‌كنيد ما مي‌توانيم اين تيم را با 20 ميليارد تومان اداره كنيم. بهانه‌جويي نكنيد و از پرسپوليس برويد و اين باشگاه را به پيشكسوتانش بدهيد. از مسئولان كشور مي‌خواهم اين اتفاق بيفتد.

 

وي عنوان كرد: پرسپوليس كيست و چيست؟ يك بحث حقوقي داريم، يك بحث حقيقي. منظور ما كاشاني است. او جايگاهي در پرسپوليس ندارد و بر اساس روابط آمده است ولي بحث ما كاشاني نيست. ما مي‌خواهيم باشگاه به اهلش برسد. يكي به ما بگويد آيا اين اتفاق مي‌افتد؟ چه كسي در فصل نقل و انتقالات حاضر است قرارداد يكي از بهترين بازيكنان را يعني مهدي مهدوي‌كيا را لغو كند تا به پرسپوليس برود. من به خوردبين هم تلفن زدم و گفتم كه حاضرم چنين كاري كنم.

 

عابديني يادآور شد: پرسپوليس فرش گرانبهايي است كه برخي با كفش بر روي آن آمدند و حتي فرش را از زير پاي ما هم كشيده‌اند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)