انصاری فرد: استخوان بندی ترکیب تیم را حفظ خواهیم کرد
مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: حضور پروين در پرسپوليس منوط به موافقت هيات مديره است.

عباس انصاري فرد درباره شايعه حضور پروين به عنوان مديرفني پرسپوليس خاطرنشان كرد: تا اين لحظه براي پروين هيچ حكمي نزده‌ايم و اتفاقي نيز قرار نيست در اين باره رخ دهد اما در صورتي كه بخواهيم اين كار را انجام دهيم. منوط به موافقت هيات مديره است و اين موضوع بايد در جلسه هيات مديره مطرح و پس از تاييد در خصوص آن اقدام شود.

 
انصاري فرد در خصوص صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا تاكيد كرد: بايد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود كنيم. با توجه به اينكه در مرحله بعدي ديدارهاي حذفي داريم دوست داريم ميزبان باشيم تا راحت‌تر بتوانيم به مراحل بالاتر صعود كنيم. بازي با الشباب عربستان در ايران براي ما حساسيت ويژه‌اي دارد.
مديرعامل پرسپوليس درباره ناراحتي بعضي از بازيكنان درباره عدم تمديد قرارداد با آنها گفت: من مي‌خواهم تيم با توجه به سه بازي آينده آرامش كافي داشته باشد و فكر خود را مشغول به مسائل حاشيه‌اي نكند. با اين حال استخوان‌بندي پرسپوليس قطعا حفظ خواهد شد و بازيكنان با خيال راحت به كار خود ادامه دهند. مطمئن باشيد به موقع‌ با همه آنها وارد مذاكره خواهيم شد.
انصاري فرد در خصوص بازي روز يگشنبه مقابل پاس همدان در جام حذفي يادآور شد: ما مي‌خواهيم قهرمان جام حذفي شويم و در اين راه به تلاش كليه بازيكنان و اعضاي هيات مديره نياز داريم. اميدوارم با بدست آوردن اين جام بتوانيم پاسخ محبت‌هايي كه در قبال باشگاه پرسپوليس شده است را جواب بدهيم.
وي درباره صحبت هاي اوليايي كه از جذب بازيكنان توسط اين تيم انتقاد كرده بود؛ اظهار داشت: دوست ندارم رو در روي كسي قرار گيرم اما آقاي اوليايي بداند بازيكني را جذب مي كنيم كه تيم بهتر ‌شود و براي قهرماني حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. ما كار خودمان را به خوبي بلديم و نياز نداريم كه آقايان به ما درس فوتبال ياد بدهند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)