دیدار دو تيم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیک برتر به احتمال فراوان در اراک برگژار می شود.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه آینده به احتمال فراوان در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می شود.

پیش از این گفته می شد احتمال دارد مسابقه دو تیم در کرمان برگزار شود. در تهران به دلیل نبود ورزشگاه مناسب امکان برگزاری دربی را ندارد.

مدیر تیم آلومینیوم اراک گفت: اگر زمین ما تحت فشار قرار بگیرد مثل شهرقدس و فولادشهر می‌شود.

روح‌الله اصغری، درخصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خداراشکر اوضاع تیم بد نیست. در آخرین بازی چند مصدوم مانند نوری و شروین بزرگ داشتیم. این مقداری در کارمان تاثیر گذاشت اما فکر می‌کنم تا حدود 90 درصد به بازی با پرسپولیس می‌رسند.

اصغری درمورد اینکه بازی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در شهرقدس برگزار می‌شود و با توجه به اتفاقاتی که برای بازی آسیایی استقلال افتاد، آیا نگرانی در این مورد ندارند، گفت: این مشکلات گریبانگیر همه استان‌ها است. وضعیت همه استادیوم‌ها رو به افول است. تنها تهران نیست و شهرهای دیگر هم مشکلاتی دارند. بنابراین مجبوریم آنجا بازی کنیم.

وی درخصوص کیفیت چمن این ورزشگاه، اظهار داشت: وقتی تیم ملی ما در زمین نامناسب بازی می‌کند، برای تیم‌های دیگر هم همین است! امکانات ما با کشورهای دیگر اصلا برابری نمی‌کند. دیشب دو بازی همزمان برگزار شد که اگر در یک قاب کنار هم قرار می‌دادیم، ضعف‌های بسیاری مانند کیفیت تصویر برداری، چمن و… می‌دیدیم. نگاه حرفه‌ای آن‌ها قابل مقایسه نیست و شرایط روز به روز هم بدتر می‌شود.

سرپرست آلومینیوم درمورد اینکه گفته می‌شود دربی تهران در روز 4 مهر قرار است در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شود، گفت: من اطلاعی ندارم و تا الان هم حرفی زده نشده است. البته ما هم مخالف این موضوع هستیم چون تعدد برگزاری مسابقات در استادیوم ما باعث می‌شود زمین تحت فشار قرار بگیرد و آسیب ببیند. اگر قرار باشد همین روند ادامه داشته باشد، زمین ما هم مانند زمین شهر قدس یا فولاد شهر می‌شود.

اصغری در خصوص بازی این هفته مقابل پرسپولیس، عنوان کرد: تیم ما همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه خاصی دارد و هر موقع بازی کردیم، دست و پا بسته نبودیم. نتایج بیشتر به نفع ما چربش داشته است. از طرفی در این 4-3 هفته خوب نتیجه نگرفتیم و باید بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: پرسپولیس تیمی پرمهره و خوب است. دیشب هم مقابل الاهلی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و اگر از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد، نتیجه عوض می‌شد. حیف شد. اگر این نماینده کشورمان نیز برنده می‌شد شب خوبی برای فوتبال ایران بود. پرسپولیس مقابل تیمی که این همه هزینه برای جذب بازیکن کرده، بازی خوبی را ارائه داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)