بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است، شاگردان گاریدو علی‌رغم شکست مقابل الاهلی اما فوتبال منظم و شناوری را ارائه کردند و همه از بازی آنها لذت بردند.

محمدرضا مهدوی درباره نخستین دیدار پرسپولیس در چارچوب لیگ نخبگان آسیا که مقابل الاهلی عربستان برگزار شد، اظهار داشت: به عقیده من نباید اصلاً به نتیجه دیدار شب گذشته فکر کنیم. پرسپولیس بر حسب اتفاقات فوتبالی یک گل زودهنگام دریافت کرد، اما در اکثر زمان مسابقه، سوار بازی بود و فوتبال زیبای خود را به الاهلی دیکته کرده بود. به هر حال نباید از این بگذریم که حریف عربستانی یک تیم حرفه‌ای بود و ستاره‌های بزرگی را در اختیار داشت و از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کردند و خیلی زود به گل رسیدند، آنها سایر زمان بازی را مدیریت کردند.

وی ادامه داد: من به هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم. به اعتقاد من پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر خود را به نمایش گذاشت و همه ما لذت بردیم. اصلاً اینطور نبود که فکر کنیم پرسپولیس در زمین حریف بازی می‌کند. ما فوتبال شناور و منظمی را از پرسپولیس دیدیم که خیلی خوب توپ را روی زمین به گردش در می‌آوردند و اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم و حتی برنده این بازی باشیم. من معتقدم که ما در بازی پرسپولیس مقابل الاهلی نشانه‌های خوبی از پیشرفت را دیدیم. طبیعی است که سرخپوشان تغییرات زیادی داشتند و با توجه به حضور بازیکنان جدید در فرصت کم، تیم خیلی خوب به هماهنگی رسید و حتماً در بازی‌های آینده لیگ برتر و نخبگان آسیا بازی‌های بهتری را از پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از تاکتیک خوان کارلوس گاریدو در بازی مقابل الاهلی، تصریح کرد: درست است که پرسپولیس یک گل زودهنگام دریافت کرد، اما این اتفاق باعث نشد که بازیکنان فوتبال بی‌برنامه‌ای به نمایش بگذارند و یا به قول معروف بزنند زیر توپ، پرسپولیس یک فوتبال زیبا و تاکتیکی را روی زمین ارائه کرد و بازیکنانی مانند ارونوف، امیری و رفیعی خیلی خوب توانستند توپ را به گردش در بیاورند. همانطور که گفتم اگر بازیکنان پرسپولیس دقت بیشتری داشتند مقابل تیم پرمهره الاهلی به گل هم می‌رسیدند.

مهدوی راجع به موقعیت‌های زیادی که پرسپولیس در بازی با الاهلی از دست داد، خاطر نشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوب و حرفه‌ای را در فاز هجومی در اختیار دارد، علیپور، آل‌کثیر و ژوائو نیز ترکیب خوبی را در خط حمله می‌توانند بسازند. مطمئناً این روند در ادامه اصلاح خواهد شد و گاریدو با تمرینات بیشتر این ضعف را هم برطرف خواهد کرد. علی علیپور به تازگی دوباره به پرسپولیس برگشته است و مطمئناً اگر گل اولش را به ثمر برساند از این شرایط خارج خواهد شد. او بازیکن پرتلاش و دونده‌ای است و می‌تواند تأثیرگذار باشد. مهاجم خارجی هم به تازگی به تیم اضافه شده است و قطعاً با هماهنگی بیشتر می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد.

وی در پایان گفت: نکته مهم بازی دیشب پرسپولیس با الاهلی، شرایط خوب و ایده‌آل ورزشگاه بود. ما دیدیم که تیم‌های ما اگر زمین چمن مناسب در اختیار داشته باشند چقدر بهتر می‌توانند بازی کنند. پرسپولیس شب گذشته در چمن خوب ورزشگاه ملک عبدالله یک بازی خوب و روی زمین ارائه کرد. وقتی ما این شرایط را با ورزشگاه‌های خودمان مقایسه می‌کنیم واقعاً تأسف می‌خوریم. شب گذشته استقلال و جواد نکونام هم یک نتیجه خوب کسب کردند، اما دیدیم که آنها در چه زمینی میزبان حریف‌شان بودند. من امیدوارم به‌زودی شرایط به گونه‌ای باشد که تیم‌های ما هم با سربلندی مقابل حریفان‌شان به میدان بروند و با یک شرایط خوب میزبانی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)