باشگاه پرسپولیس فردا اعضای جدید هیئت مدیره خود را خواهد شناخت.

همان‌طور که هفته گذشته در خبرها آمده بود، روز یکشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دور هم جمع خواهند شد تا ترکیب جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس را تشکیل بدهند و به این ترتیب تصویر تازه از این باشگاه بعد از واگذاری سهام سرخپوشان به کنسرسیوم بانکی را شکل بدهند.

احد میرزایی عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس است که در اکثر باشگاه های تبریزی سابقه معاونت و سرپرستی تیم داشته و پیش از این در شهرداری تبریز نقش مدیر تیم و سرپرست را داشت، اما حالا در ترفیع درجه ای اساسی به عضویت هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درمی‌آید.

اما عضو بعدی هیئت مدیره پرسپولیس، محمد آخوندی خواهد بود. آخوندی که در شورای شهر تهران عضویت دارد و بخش برنامه و بودجه را پیش می‌برد، سال‌ها پیش در قامت سخنگوی سازمان تربیت بدنی در دولت نهم (قبل از تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان) شناخته شد و در تمام این سال‌ها نیز در مشاغل مختلف سیاسی حضور داشته است.

هم اکنون محمد دلبری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی، محمداسد مسجدی و پیمان حدادی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هستند و با ورود اعضای جدید برخی از آنها از هیئت مدیره کنار خواهند رفت.

این در حالی است که ورود دو عضو جدید، ساختار هیئت مدیره پرسپولیس را دستخوش تغییر و تحول جدی خواهد کرد اما درویش که نزدیک به سه سال است روی صندلی مدیرعاملی نشسته، امیدوار است همچنان اجماع هیئت مدیره را همراه خود داشته باشد و شانس تغییر او اندک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)