یکصدوچهارمین دربی پایتخت از ساعت 19 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز شد. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* پیش از شروع مسابقه، توسط مسئولان استانی و سازمان لیگ برتر، از خانواده شهدای دفاع مقدس استان مرکزی تقدیر شد.

* هواداران پرسپولیس از پرچم‌های بزرگ قرمز رونمایی کردند و هواداران استقلال نیز با روشن کردن مواد آتش‌زا دود را به سکوهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آوردند.

* جواد نکونام و خوان کارلوس گاریدو در مراسم پیش از آغاز بازی، با هم خوش و بش گرمی داشتند.

* فرشاد احمدزاده، علی علیپور و سروش رفیعی پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند و با او خوش و بش کردند، اما رامین رضاییان مدافع استقلال و بازیکن پیشین پرسپولیس به سمت نیمکت تیم سابق خود نرفت. از میان بازیکنان پرسپولیس تنها فرشاد احمدزاده بود که برخورد گرمی با این بازیکن داشت.

* هواداران پرسپولیس در واکنش به حضور رامین رضاییان معتقد بودند که شماره 10 استقلال از حضور در این تیم پشیمان خواهد شد و متوجه خواهد شد که چه اشتباهی کرده است.

* تعدادی از هواداران نسبت به بازار سیاه بلیت‌فروشی اعتراض داشتند و می‌گفتند که قیمت 250 هزار تومانی بلیت، در بازار سیاه با قیمت یک میلیون تومان به فروش می‌رسید.

* هواداران پرسپولیس پیش از شروع دربی 104 علیه جواد نکونام سرمربی استقلال شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

* بازی به دلیل درگذشت شماری از کارگران معدن طبس با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* در ابتدای بازی، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از ناحیه سر مصدوم و بازی برای دقایقی متوقف شد.

* هواداران پرسپولیس بارها شعارها علیه جواد نکونام و رامین رضاییان سر دادند. در طرف مقابل نیز هواداران استقلال محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس را از شعارهای خود بی‌نصیب نگذاشتند.

* حال یکی از هواداران استقلال در دقیقه 30 بازی بد شد که بلافاصله آمبولانس حاضر در ورزشگاه برای رسیدگی به وضعیت او، روی سکوها رفت.

* ایوب العملود که گفته می‌شود مصدوم است و در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد، همراه سرخپوشان به ورزشگاه آمده است.

* محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به پرداخت حق میزبانی ورزشگاه‌ اراک توسط استقلالی‌ها گفت: این باشگاه هیچگونه پرداختی نداشته است، ابتدا که قرار بود 2 میلیارد پرداخت کنند اما بعد از رایزنی‌ یک میلیارد تخفیف گرفتند که همان مبلغ را هم هنوز پرداخت نکردند.

* با وجود استقبال زیاد هواداران دو تیم، شرایط رفاهی خیلی خوبی در ورزشگاه مهیا نیست و خیلی از هواداران از شرایط آب‌خوری و … ابراز نارضایتی کردند. وضعیت آب‌خوری به شدت بد بود و تماشاگران برای تهیه آب آشامیدنی صف‌ طولانی تشکیل دادند.

* هنگام ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین برای بررسی وضعیت زمین، میلادمحمدی با لقب “میلاد آتیش‌پاره” توسط هواداران این تیم به شدت تشویق شد.

* هواداران پرسپولیس قبل از شروع بازی با نشان دادن یک برگ دلار که چهره رامین رضاییان روی آن منقش شده بود، به حضور بازیکن پیشین خود در جمع آبی‌پوشان اعتراض کردند.

* در دقیقه ۲۴ هواداران پرسپولیس، هادی نوروزی را تشویق کردند.

* در دقیقه ۲۸، جواد نکونام با فریاد بر سر میلاد زکی‌پور، نکاتی را به او تذکر داد.

* پس از دفع توپ سیدحسین حسینی در دقیقه ۳۲، نیمکت نشینان پرسپولیس ماندد گاریدو اعتقاد به عبور توپ از خط دروازه استقلال داشتند.

* اواخر نیمه اول، رامین رضائیان در زمین پرسپولیس به زمین افتاد و هواداران پرسپولیس شعار پنالتی سر دادند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)