کاپیتان سابق پرسپولیس این تیم را شایسته پیروزی در دربی ۱۰۴ دانست.

رضا نورمحمدی در گفت و گو با برنا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۴ جسارت و تمرکز سرخ پوشان را دلیل اصلی برد شاگردان گاریدو دانست و اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار مزد تلاش بالای خود را گرفت و صددرصد مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز بود.

وی درمورد شرایط این دیدار تصریح کرد: از دقیقه اول میل به هجوم در پرسپولیس دیده می‌شد و مشخص بود این تیم برای پیروزی به زمین آمده است. به نظرم گاریدو در این بازی نشان داد بازی خوانی خوبی دارد و به خوبی توانسته بود استقلال را آنالیز کند. همه می‌دانیم دو جناح چپ و راست استقلال در بازی‌های اخیر نقطه قوت این تیم بودند، اما بازی خوانی خوب کادرفنی و اجرای کامل دستورات آنها توسط بازیکنان در زمین، باعث شده بود نقطه ضعف این تیم به نقطه قوتش تبدیل شود. در طول این بازی به خصوص میلاد محمدی و فرشاد فرجی به بهترین نحوممکن توانسته بودند دو عنصر کناری استقلال یعنی رامین رضاییان و میلاد زکی پور را مهار کنند. اساس کار استقلال بر ارسال از کناره‌ها بود و شاه‌راه بازی سازی و حملات این تیم خنثی شد. در میانه میدان و خط حمله هم بچه‌ها فوق العاده کار کردند و پیروزی در دربی کمترین حق پرسپولیس در این دیدار بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کرد.

پیشکسوت قرمز‌ها ادامه داد: فراموش نکنیم که در این بازی تعویض‌های پرسپولیس هم درست و به موقع بود و همین مساله در به دست آمدن پنالتی در دقایق پایانی این دیدار تاثیر بسزایی داشت. در مجموع پرسپولیس دراین بازی تمام فاکتور‌های فنی لازم برای پیروزی را داشت و توانست به هدف اصلی خود در این دیدار دست پیدا کند.

مدافع سابق پرسپولیس با تمجید دوباره از عملکرد فرشاد فرجی در دربی ۱۰۴ تاکیدکرد: فرشاد در این دیدار در پست غیرتخصصی اش فوق العاده کار کرد. درخشش در پست غیرتخصصی آن هم در دیداری مانند دربی که نگاه‌ها به بازیکنان کاملا ویژه است، کار سختی است که فرجی در این دیدار به خوبی از عهده آن برآمد. اعتماد گاریدو به او باعث شده بود روحیه اش صد چندان شده و بازی بی نظیری را از فرشاد شاهد باشیم. او علاوه بر موفقیت در کار‌های دفاعی در فاز هجومی هم نمایش خوبی را از خود نشان داد.

نورمحمدی با اشاره به گلزنی محمدحسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی در دربی آن هم در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: پنالتی زن یک قلق خاص دارد که حسین آن را به خوبی بلد است. البته زدن پنالتی در بازی حساسی مانند دربی آن هم در دقایق پایانی کار هر کسی نیست و واقعا هم هنر می‌خواهد و هم جسارت! شاید اگر من بودم؛ جرات نمی‌کردم پنالتی به آن حساسی را بزنم، اما ماشا الله حسین با اعتماد به نفس بالا و جسارت پشت ضربه ایستاد و موفق به گلزنی هم شد.

مدافع قدیمی پرسپولیس در مورد بازی بعدی سرخ پوشان در لیگ نخبگان گفت: بازی با پاختاکور بازی مهمی برای تیم است و البته شاید خستگی بچه‌ها از بازی سنگینی که در دربی داشتند، کمی آنها را اذیت کند، اما در هرصورت به طور حتم کادرفنی تدابیر لازم را برای این دیدار اجرا خواهد کرد تا تیم پس از پیروزی روحیه بخش در دربی با انگیزه و شرایط خوبی برای این بازی آماده شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان در آستانه نهمین سالگرد هادی نوروزی ۲۴ ابدی سرخ ها، در این خصوص گفت: واقعا بعد از گذشت ۹ سال از آن اتفاق تلخ، هنوز هم باورم نمی‌شود که هادی در بین ما حضور ندارد. وقتی عکس‌های قدیمی مان را می‌بینم، واقعا دلم برای او تنگ می‌شود. باور کنید یک وقت‌هایی فکر می‌کنم هادی الان در شهر خودش و کنار خانواده اش حضور دارد. روحش شاد ما دوست و همبازی خوبی را از دست دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)