مرجع خبری پرسپولیس : مجتبی محرمی که یکی از سرشناس ترین غایبین کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بود در این خصوص می گوید: می دانستم پروین چه هدفی از تشکیل کمیته پیشکسوتان دارد به همین خاطر در جلسه شرکت نکردم.

 

مجتبی محرمی در خصوص تشکیل کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و غیبت در جلسه این کمیته، گفت: شاید بعضی ها بهانه بیاورند که سر تمرین بودیم یا در مسیر تهران – شمال، اما حقیقت این است که چون می دانستم در جلسه چه خبر است به آنجا نرفتم.

محرمی افزود: پروین می گوید پرسپولیس را دست پیشکسوتان باشگاه بدهید و با تشکیل کمیته فنی هم موافق نیست، همین اراده پروین باعث می شود خیلی ها با او دست یا علی بدهند اما اراده پروین ملاک نیست، باید دید حرف مردم چیست و چه می خواهند. آخرش اینست که همه باید در یک وجب جا بخوابیم. هر چند من بارها در آن یک وجب جا خوابیدم، فوتبالی که به حجازی ها رحم نمی کند به من هم رحم نخواهد کرد به همین دلیل دنبال پول و قدرت نمی روم.

 

 

مدافع چپ سابق پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم این جنگ که در حال حاضر علنی شد نتیجه ای داشته باشد که به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد. من نه طرفدار پروین هستم نه دایی اما باید دید دایی پرسپولیس را تحت چه شرایطی قهرمان جام حذفی کرد و آیا پتانسیل تیم دایی در قیاس با سایر تیم ها برای قهرمانی کافی بود؟

 

مجتبی محرمی ادامه داد: امسال بهترین فرصت را داریم تا انتقام شکست رفت و برگشت دربی را از استقلال بگیریم. فتح الله زاده آنقدر ستاره خریده که مطمئن باشید نمی تواند تیمش را جمع کند. این تیم علی پروین یا علی دایی را می خواست تا انتقام شکست دربی را از آبی ها بگیرد اما امیدوارم استیلی هم در پرسپولیس موفق باشد.

 

محرمی در پایان گفت: اگر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده استقلال هم از طرف دیگر بام افتاده و مطمئن باشید با این همه ستاره با مشکل مواجه می شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)