تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس امروز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رسیدند.این بازی البته به دلیل نبود آمبولانس با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

هدایت امید استقلال بر عهده خسرو حیدری و سرمربیگری امیدهای پرسپولیس هم بر عهده عباس آقایی است.

سرمربی تیم امید پرسپولیس پس از تساوی در دربی اظهار داشت: بازیکنان مستعد در پایه جوانان زیاد داریم و اگر توجه بشود، می‌توانند آینده خوبی داشته باشند.

عباس آقایی، سرمربی تیم امید پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیمی بزرگ است و لیاقت قهرمانی دارد. امسال نیز با توجه به تغییراتی که داشتند، روند خوبی دارند.

وی ادامه داد: در تیم امید نیز پشتوانه‌سازی می‌کنیم و نفرات جوان آزمون و خطا دارند. برخی بازیکنان ما با استعداد هستند و البته ما امروز چند غایب نیز داشتیم. تیم ما امروز کامل نبود.

سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: بازیکنان مستعد در پایه جوانان زیاد داریم و اگر توجه بشود، می‌توانند آینده خوبی داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا گاریدو از بازیکنان جوان استقبال می‌کند، گفت: بله خیلی زیاد، تا آنجا که من در جریان هستم از کادرشان نفر می‌فرستند برای دیدن بازی‌ها و پیگیر هستند. ما نیز سعی می‌کنیم به تیم اصلی بتوانیم کمک کنیم.

آقایی اظهار داشت: در ایران مشکل زمین و ورزشگاه وجود دارد ولی آکادمی ما نهایت تلاشش را کرده تا میزبانی خوبی داشته باشد. از نظر کیفیت زمین و امکانات سخت‌افزاری و توقع ما این است که سایر تیم‌ها نیز به این شکل میزبانی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)