مرجع خبری پرسپولیس : یک بار دیگر و این بار بلندتر از بار قبل قربون برم خدارو… این سومین مرتبه است که علی دایی از تیمی می رود و محمد مایلی کهن به جایش می آید!

  

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ دیروز حکمی با امضای حبیب کاشانی در سایت های خبری قرار گرفت که خیلی ها منتظرش بودند و با دیدن آن تعجب نکردند:

 

«برادر گرامي جناب آقاي محمد مايلي كهن پيشكسوت فرهيخته و گرانمايه ارجمند فوتبال ملي و باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس)
احتراما به موجب اين حكم جنابعالي را كه از بزرگان فوتبال ملي و باشگاهي مي‌باشيد به عنوان مدير فني باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) منصوب مي‌نمايم. اميد است با اتكا به خداوند متعاول و با توجه به درايت، دانش فني و تجربه و تخصصي كه در حوزه فوتبال داريد بتوانيد در جهت ارتقاي سطح عملكرد كيفي تيم فوتبال بزرگسالان اين باشگاه گام‌هاي موثر و سازنده‌اي برداريد. بديهي است، اعضاي محترم كميته فني و كادر فني تيم فوتبال باشگاه از نظرات و تجربيات حضرتعالي بهره‌مند خواهند شد.»

***

از واژه هایی که در حکم مایلی کهن رژه رفته است چند کلمه مثل ارجمند، گرانمایه و بزرگ با تاکید مشاهده می شود و این نکته نشان می دهد که انتخاب مایلی کهن از روی اعتقاد و اعتماد بوده است.

  

پیش از رسانه ای شدن حکم محمد مایلی کهن هیچ واکنشی از سوی خود او مشاهده نکردیم و به نظر می رسد مایلی کهن این بار ترجیح داده بدون سر و صدا وارد باشگاهی شود که پیش از این میزبان علی دایی بوده است. هر چند محمد مایلی کهن این بار به صورت مستقیم جانشین دایی نشد!

 

برخلاف سایپا و تیم ملی که مایلی کهن ناگهان جانشین دایی شد، پرسپولیس در جایگاه متفاوتی از سرمربیگری از مایلی کهن استفاده خواهد کرد. بی شک قبل از صدور حکم محمد مایلی کهن هماهنگی های لازم با استیلی صورت گرفته و شاید از شانس استیلی است که در بدو ورودش به پرسپولیس آلترناتیوی مثل مایلی کهن را در دو قدمی اش احساس می کند.

 

در هر حال مایلی کهن در حالی مدیرفنی (بخوانید کشک!) پرسپولیس می شود که یک اپوزوسیون خارج از مجموعه باشگاه پرسپولیس شکل گرفته است. اگر خارج از باشگاه علی دایی هم به جمع اپوزوسیون پروین اضافه شود باید گفت حضور مایلی کهن در تیم تحت مدیریت کاشانی واجب بود! مایلی کهن در این زمینه خودش یک تیم است، اینطور نیست؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)