آلکسیس گندوز، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، عملکرد فوق العاده در بازی تیم ملی کشورش داشت و دروازه الجزایر با واکنش‌های خیره کننده او بسته ماند.

تیم‌های الجزایز و توگو امشب در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود الجزایر خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی الجزایر در چارچوب هفته سوم و چهارم بازی‌های مرحله گروهی انتخابی جام ملت‌ها در دو دو دیدار رفت و برگشت باید مقابل تیم ملی توگو قرار می‌گرفت و گندوز در هر دو دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت.

او در دیدار اول و در جریان برتری ۵ گله تیمش مقابل توگو، یک گل دریافت کرد اما عملکرد خوبی داشت و سرمربی تیم ملی الجزایر مجاب شد تا گندوز را در دیدار برگشت مقابل توگو هم فیکس کند.

او امشب پس از اینکه تیمش در دقیقه ۱۸، تک‌گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، ۹۰ دقیقه کامل دروازه تیمش را بسته نگه داشت و‌ با ثبت یک کلین‌شیت ارزشمند، سه امتیاز را به الجزایر هدیه داد.

نکته جالب اینکه گندوز با نمره ۸.۹ به عنوان بهترین بازیکن زمین مقابل توگو شناخته شد و با ثبت 10 سیو در طول این بازی ستاره بی چون و چرای تیم کشورش بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)