مرجع خبری پرسپولیس : صحبت‌هاي حسن اشجاري در مورد مصاحبه اخير ابراهيم شكوري آنقدر تند و انتقادآميز بود كه شكوري مدافع چپ پرسپوليسي‌ها باز هم دست به كار شد و جواب صحبت‌هاي اشجاري را داد اما اين بار تندتر از قبل.

 

مدافع چپ پرسپوليس كه معتقد است در آن مصاحبه منظورش با شخص خاصي نبوده، مي‌گويد: «اين همه چپ پا در ليگ است، چرا به اين آقا برخورد؟ اين آقا حتما خودش را پيرمرد و تمام شده مي‌داند كه بهش برخورده، ضمن اينكه بايد به اين آقا بگويم فعلا تو ليگ يكي هستي، نه من.»

 

«تو كه مي‌گويي براي كمك به پرسپوليس مي‌خواهم بيايم اگر كمك كننده بودي به تيم فصل گذشته‌ات كمك مي‌كردي كه سقوط نكند.» در بخشي از صحبت‌هاي اشجاري آمده بود كه معلوم نيست شكوري چطور به پرسپوليس آمده كه اين مدافع چپ پاي قرمزپوشان اينگونه جواب مي‌دهد: «من در زمان محمد حسن انصاري فرد هم از پرسپوليس پيشنهاد داشتم اما يكسري مسائل پيش آمد كه نشد بروم. من هميشه براي تيمم مفيد بودم و تا به حال 3 قهرماني با تيم هايم به دست آوردم اما تو چه كار كردي؟»


ابراهيم شكوري در رابطه با اين حرف حسن اشجاري كه گفته بود من از 10 تيم پيشنهاد دارم هم مي‌گويد: «تيم‌هايي كه اين آقا از آنها نام مي‌برد، قبل از اينكه به او پيشنهاد بدهند سراغ من آمده بودند اما چون من پيشنهاد پرسپوليس را پذيرفتم و قراردادم را تمديد كردم، رفتند سراغ اين آقا، ضمن اينكه بايد بگويم من مثل خيلي‌ها به خاطر پول رنگ عوض نمي‌كنم. هنوز يادمان نرفته كه فصل قبل قرار بود به پرسپوليس بيايد اما به خاطر پول به تيم ديگري رفت.»


شكوري درباره ارتباطش با دايي و اينكه اشجاري گفته با رفتن دايي دهان بعضي‌ها باز شده، توضيح مي‌دهد: «اين آقا اگر دايي را 3 سال است مي‌شناسد، من 7 سال است كه با دايي دوست هستم. من به خاطر مصدوميت در مقطعي نتوانستم در تيم دايي باشم كه آن هم به خاطر اين است كه با تمام وجودم بازي مي‌كنم و پايم را نمي‌دزدم. پس اين آقا بهتر است خودش را پشت دايي پنهان نكند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)