پیشکسوت پرسپولیس گفت: برد پرگل تیم ملی مقابل قطر می‌تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل السد کمک کند.
مرتضی کرمانی مقدم در مورد دیدار فردا شب پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: هیچ مسابقه ای راحت نیست بخصوص با تیم های عربی که امکانات مطلوب و بازیکنان گرانقیمتی دارند. السد چند روز پیش هم تیم استقلال را شکست داده و با روحیه خوب به مصاف پرسپولیس می آید اما پرسپولیس تیم بزرگی است و در همان مسابقه با الاهلی عربستان نشان دادیم چقدر تیم قدرتمند و خوبی هستیم. البته در بازی دوم مقابل پاختاکور خوب نبودیم که فکر می کنم دلیلش بازی دربی بود، بازیکنان پرسپولیس خسته بودند و نتوانستند مثل مسابقه اول در لیگ نخبگان خوب بازی کنند.

وی افزود: دیدار با الاهلی عربستان قدرت تیم پرسپولیس را نشان داد و از سویی دیگر برد پرگل تیم ملی مقابل قطر هم می تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان پرسپولیس در این بازی کمک کند. هرچند السد تیم چندملیتی است! آن زمان هم که من در قطر بازی می کردم،می گفتند السد متعلق به ولیعهد کشور قطر و بسیار ثروتمند است. اکنون هم که دیگر بازیکنان خوب و گرانقیمتی دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به توانایی بازیکنان این تیم گفت: فراموش نکنیم که پرسپولیس هم بازیکنان قدرتمند و خوبی دارد و حتی بازیکنان خارجی که خریداری کرده بازیکنان ملی پوش و خوب هستند. امیدوارم گولیسیانی در این بازی حضور داشته باشد و مشکلی برای مصدومیت نداشته باشد با حضور او دفاع پرسپولیس مستحکم تر می شود.

وی در مورد اینکه سرمربی هر دو تیم اسپانیایی هستند، گفت: این موضوع به نظرم خیلی مهم نیست اینکه ملیت مربیان دو تیم از کدام کشور باشد البته بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی من به این مسابقه خیلی امیدوارم و مطمئنم پرسپولیس از این دیدار سربلند بیرون می آید. شک نکنید پرسپولیس از این مرحله در لیگ نخبگان آسیا صعود می کند به شرطی که مصدومیت و اتفاق غیر منتظره ای برای تیم رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)