مرجع خبری پرسپولیس : رحمان رضایی شایعه مذاکره خود با ماشین سازی تبریز را تکذیب کرد و گفت حتی اگر بیرون هم بماند به این تیم نخواهد رفت.

 

مدافع فصل گذشته تیم پیکان ضمن رد هرگونه مذاکره باشگاه ماشین سازی تبریز با خود اظهار کرد:


 

 

در چند روزگذشته اخباری مبنی بر مذاکره من با ماشین سازی مطرح شده، اما من هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه نداشتم و اگر هم بخواهم در یک تیم لیگ یکی بازی کنم، فقط به پیکان می‌روم. یعنی بحث رفتن من به ماشین سازی از اساس کذب است و من حتی اگر بیرون هم بمانم به ماشین سازی نمی‌روم.


وی درپاسخ به این سوال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارید، گفت: فعلا با سایپا، سپاهان و مس کرمان صحبت‌هایی کرده‌ام و مطمئنا دوست دارم در لیگ برتر باشم، اما هنوز چیزی مشخص نیست. البته اگر هیچ کدام از آن‌ها نشد، در دسته یک فقط در پیکان بازی می‌کنم و هر رقمی از هر تیم دسته یکی دیگر هم که باشد، قبول نخواهم کرد.


رحمان رضایی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم علاقه دارد در پرسپولیس بازی کند، گفت: من که دوست دارم در پرسپولیس باشم، اما پیشنهاد باید از طرف باشگاه باشد. شنیده‌ام که پرسپولیس دفاع لازم ندارد و فکر می‌کنم اگر هم دفاع هم لازم داشته باشد. اولویت با من است، چرا که دو سال است از این تیم طلبکارم.


مدافع سابق تیم ملی فوتبال که خبر حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک لندن اظهار کرد: خیلی خنده‌دار است. این نشان می‌دهد که ما چقدر در غفلت هستیم و اطلاعاتمان ضعیف است. خیلی برایم جالب است. چطور ممکن است یک بازیکن دو اخطاره در بازی بعد به میدان برود. اصلا بعد از هر بازی مشخص می‌شود که در بازی بعد کدام بازیکن می‌تواند به میدان برود و کدام بازیکن نمی‌تواند. همان لحظه‌ای که کارت زرد دوم را گرفت باید به بازیکن بگویند.


رضایی ادامه داد: این را دیگر باید به حساب ضعف پایه‌ای فوتبال و فدراسیون دانست. کفاشیان به عنوان اولین فرد باید جوابگو باشد و از اطرافیانش نیز جواب بگیرد که چرا چنین اتفاقی افتاده . متاسفانه ما در فوتبالمان فقط یک مدیر داریم که او هم می‌خواهد همه کارها را به تنهایی انجام دهد. مدیر ما باید ورزشی باشد. بی‌خود نیست که کشورهای اروپایی در ورزش خود موفقند چرا که در آنجا کارهای یک تیم را یک نفر انجام نمی‌دهد. سرپرست، سرمربی، مدیر فنی و مدیر عمومی هر کدام یک شرح وظیفه دارند. همه افرادی که الان در فدراسیون هستند، باید استعفا بدهند، چرا که آن‌ها مسئول این ناکامی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)