مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي از مشخص شدن وضعيت ميشائيل هنكه تا اواخر هفته آينده خبر داد و همچنين گفت كه اشجاري و معدنچي را نمي‌خواهد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه عده‌اي معتقدند اعلام آوردن ميشائيل هنكه، مربي آلماني به پرسپوليس از سوي شما يك بازي تبليغاتي بوده است؟ گفت:

 

خير، اصلا اين گونه نيست. ما با هنكه صحبت كرده‌ايم و فكر مي‌كنم تا اواخر هفته وضعيت او با پرسپوليس مشخص مي‌شود، بايد ببينيم كه مي‌توانيم با او به توافق برسيم يا خير.

 

 

استيلي در مورد وضعيت محسن عاشوري به عنوان مربي پرسپوليس گفت: عاشوري هم مد نظر ماست و ان‌شاءالله كارهايش در حال انجام شدن است.

 

سرمربي پرسپوليس با رد خبر حضور حسن اشجاري و مهرزاد معدنچي در پرسپوليس گفت: نمي‌خواهم اسمي از كسي ببرم اما يك سري بازيكنان هستند كه با آن‌ها در حال مذاكره هستيم. خوشبختانه ما در پست دفاع چپ مشكلي نداريم و سه بازيكن خوب داريم كه مي‌توانند در آن پست بازي كنند و فكر مي‌كنم با وجود ابراهيم شكوري و مجتبي شيري و محمد نصرتي، زياد نياز نباشد در اين پست بازيكن بگيريم. آنچه كه در اين زمان نياز داريم، يك مهاجم سانتر فوروارد است كه اميدواريم تا چند روز آينده باگزينه‌هايمان به توافق برسيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)