مایلی کهن مرحم زخم ها یا…؟

مرجع خبری پرسپولیس : اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس نوید فصل بسیار سختی را برای “حمید  استیلی”  و شاگردانش می‌دهد.

 

نحوه انتخاب استیلی و البته کنار گذاشتن علی دایی پس از کسب 2 قهرمانی متوالی در جام حذفی، حجم سنگینی از انتقادات را متوجه حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه و حمید استیلی سرمربی تیم کرده است.


 

شکل‌گیری اپوزیسیون باشگاه توسط پیشکسوتان نامداری چون علی پروین، امیر عابدینی، جعفر کاشانی و… در چنین شرایطی مشکلات باشگاه پرسپولیس را به حداکثر ممکن رسانده است. وقتی این اتفاقات را کنار هم می‌گذاریم و مسائل پیرامون پرسپولیس را بررسی می‌کنیم بدون تردید روزهای سخت در فصل جدید تنها واژه‌ای است که به ذهنمان خطور می‌کند. استیلی حالا مقابل چنین حجم سنگینی از انتقادات باید تیمش را برای فصل جدید آماده کند که بدون شک کار بسیار سختی خواهد بود.

 


حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس برای مقابله با فشارها و انتفادات موجود محمد مایلی کهن را که از صراحت کلام خاصی برخوردار است را به عنوان مدیر فنی تیم معرفی کرد. قطعا حضور مایلی‌کهن با توجه به خصوصیات اخلاقی خاصی که او دارد، می تواند اهرم خوبی برای مقابله با انتقادات موجود باشد اما همین صراحت کلام حاجی مایلی‌کهن می‌تواند در آینده‌ای نزدیک بلای جان حاج حبیب شود و او را در وضعیت سختی قرار دهد چراکه مایلی‌کهن همواره نشان داده مقابل رفتار صادقانه مثل یک جتلمن برخورد می‌کند اما وقتی صداقت در رفتار طرف مقابل او نباشد حاجی مایلی ساکت نمی‌نشیند و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد و حرفش را می‌زند.


علی دایی در روزهایی که با حبیب کاشانی کارش را شروع کرده بود دچار همین سوءتفاهم شده و همواره از صداقت سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس سخن می‌گفت اما چند روز بعد وقتی شهریار رفتار چندگانه حاج‌حبیب را دید، ورق برگشت و دوستان دیروز به دشمنانی تبدیل شدند که حتی روی سکوی قهرمانی تیم هم حاضر به روبه‌رو شدن با یکدیگر نبودند. علی دایی به حدی از حبیب کاشانی نفرت داشت که حتی حاضر نشد در برنامه با او مناظره رودررو داشته باشد اما در همان برنامه بسیاری از رفتار چندگانه سرپرست موقت را بر زبان آورد تا مردم با   حاج حبیب آشنا شوند. این حکایت حالا با افراد دیگری در حال شکل‌گیری است و یک طرف ماجرا محمد مایلی‌کهن است، کسی که رفتار چندگانه را به هیچ عنوان برنمی‌تابد و مقابل آدمهایی که صادقانه برخورد نکنند بشدت واکنش نشان می‌دهد.


فصل سخت پرسپولیس در راه است. حمید استیلی با انتقادات زیادی مواجه شده و مورد تأیید پیشکسوتان باشگاهها نیست چراکه علی پروین در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر پرسپولیس را به آنها بدهند سرمربی آنها علی دایی است. همین جمله کافی است تا بدانیم استیلی مورد تأیید بزرگان پرسپولیس نیست و آنها با مصاحبه‌های خود از حق نداده دایی در اتفاقات چند ماه اخیر باشگاه صحبت می‌کنند.

 


در چنین شرایطی محمد مایلی‌کهن را هم باید در نظر گرفت. مردی که صراحت کلام او بر هیچ کسی پوشیده نیست. حاجی‌مایلی هر چند امروز سپر بلای مدیران پرسپولیس شده و علیه مدیران سابق باشگاه مصاحبه می‌کند اما مایلی کهن چاقویی است که دسته خودش را هم می‌برد یعنی اگر کاشانی رفتاری که با دایی داشت را با مایلی‌کهن داشته باشد مطمئن باشید حاجی‌مایلی کسی نیست که مثل دایی ماهها صبر کند و بعد حرفش را بزند بلکه خیلی سریع‌تر از آنچه که کاشانی فکرش را بکند شاهد صحبتهای جنجالی مایلی‌کهن خواهد بود. وقتی تمام این مسائل را کنار هم می‌گذاریم و آنها را تحلیل می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که پرسپولیس در لیگ یازدهم حرفه‌ای کار سخت تری دارد.

نویسنده: مهدی نوری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)